Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی "مختار:فصل قیام" امروز _پنجشنبه ۲۵ شهریور ماه_ توسط شرکت منادیان به صورت دیجیتالی برای کامپیوتر عرضه شد؛ در ادامه به برخی از ویژگی‌های این بازی می‌پردازیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _پنج شنبه ۲۵ شهریور ماه_ بازی "مختار: فصل قیام" توسط شرکت منادیان به صورت دیجیتال منتشر شد. این بازی جدیدترین بازی تیم عماد رحمانی و دومین قسمت از سه‌گانه "سفیر عشق" محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی داستان مختار را طی دوره‌ای ۶ ساله روایت می‌کند. بازی "مختار" طی مدت یک سال ساخته و شخصیت اصلی بازی مختار است. مدت زمان این بازی در مجموع ۶ ساعت است و همچنین سازندگان برای این قسمت ۴۵ دقیقه میان پرده سینمایی تهیه کرده‌اند.

بازی مختار

این بازی مانند سفیر عشق با استفاده از "آنریل انجین چهار" ساخته شده است و سازندگان تلاش کرده‌اند مشکلات فنی نسخه پیشین را رفع کنند. علاوه بر ساخت ۴۵ دقیقه میان پرده، استفاده از دوبلورهای مشهور تلویزیون و سینما باعث شده "مختار: فصل قیام" بیش‌ازپیش حال و هوای آثار سینمایی را داشته باشد. سازندگان برای این کار از ۲۱ دوبلور مشهور استفاده کرده‌اند که از بین آن‌ها می‌توان به استاد منوچهر والی زاده در نقش "مهران" و استاد میثم نیکنام در نقش "مختار" اشاره کرد.

داستان بازی

مختار، زخم خورده از بی وفایی کوفیان و خیانت مردم به مسلم‌ابن‌عقیل توسط ابن‌زیاد به زندان می‌افتد. وی پس از پایان حوادث عاشورا و با وساطت عبدالله ابن‌عمر از زندان آزاد شده، اما باید شهر را در کمتر از سه روز ترک کند. مختار آرزوی انتقام را در سر می‌پروراند و عازم مکه می‌شود. "فصل قیام" روایتی آزادی مختار ثقفی از زندان ابن زیاد تا امارت کوفه است.

گیم پلی "مختار: فصل قیام"

این بازی از چند جنبه تغییرات حائز اهمیتی داشته است؛ سریع‌تر شدن مبارزات و پلتفرمینگ در بخش گیم‌پلی همراه با افزایش چشمگیر مبارزات و اکشن‌تر شدن آن مهمترین شاخصه تغییرات بخش گیم پلی محسوب می‌شود.

در بخش فنی با اضافه شدن آپشن های متنوع حداقل سیستم بازی کاهش پیدا کرده به طوری که سیستم‌های متوسط نیز می‌تواند تجربه قابل قبولی از این بازی داشته باشد. حدود ۶ ساعت گیم‌پلی و مبارزات متنوع اکشن و مخفی کاری در دو شهر کوفه و مکه با اقلیم‌های کاملاً متفاوت تجربه متفاوت را برای مخاطبین این اثر رقم می‌زند.

شاخصه‌های هنری بازی "مختار: فصل قیام"

محیط پردازی فضای زیبای حجاز با رعایت بالاترین جزئیات، طراحی با کیفیت و منحصر به فرد کاراکترهای بازی، انیمیشن‌های با کیفیت موشن کپچر و دستی، طراحی، مدل سازی، فضاسازی محیط‌های تاریخی، روایت سینمایی، ۴۰ دقیقه موسیقی حماسی، قصه منحصر به فرد با صدا پیشگی اساتید دوبلاژ کشور از شاخصه‌های هنری بازی است.

ویژگی‌های فنی بازی "مختار: فصل قیام" بهینه سازی فوق‌العاده حداقل سیستم مورد نیاز بسیار پایین (توان اجرای بازی با سیستم میان رده ۷ سال پیش) تعداد بالای انیمیشن‌ها برای هر کاراکتر جهت ایجاد تنوع و حرکت‌های منعطف و باورپذیر تر هوش مصنوعی جذاب ارتقا فنی نسبت به بازی سفیر عشق تغییر در سرعت Fast psced شدن بازی نسبت به سفیر عشق بهبود اسب سواری و بهبود سیستم لوکومشن کد خبر 522498

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بازی مختار فصل قیام بازی سفیر عشق شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فصل قیام سفیر عشق گیم پلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۷۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی

بهنام پاکزاد در واکنش به انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر حمل بار نامتعارف از سوی یک دستگاه تاکسی، اظهار کرد: در چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک تاکسی اقدام به حمل بار کرده و یک نفر هم روی سقف خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که بلافاصله بعد از رویت این فیلم که در تونل امیرکبیر ثبت شده بود، راننده متخلف شناسایی شد، تصریح کرد: راننده ضمن پذیرفتن اشتباه از این اقدام اظهار پیشیمانی کرده است. سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه راننده متخلف به هیات انضباطی معرفی شد، گفت: طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • مقبره مسلم ابن عقیل و مختار ثقفی در مسجد کوفه
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است
  • ویدئویی از پشت‌صحنه «نون خ» در سرما و شرایط سخت!
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • حمایت دانشگاهیان قائمشهر از قیام جهانی دانشجویان
  • اجتماع دانشجویان قائم شهر در حمایت از قیام جهانی دانشجویی
  • شجاعی: از روی شکم سیری بازی کردیم!
  • ویدئویی از قمه‌کشی ودعوای شدید شبانه در ارومیه را ببینید