Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@22:58:42 GMT

اسیر فلسطینی: تا زمانی که زنده‌ام به دنبال آزادی‌ام

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۷۶۸۵

یعقوب القادری، یکی از شش تن از اسرای فلسطینی که موفق به فرار از زندان فوق امنیتی جلبوع شده بود و مجدداً بازداشت شدند، گفت: بهترین روزهای زندگانی‌ام پنج روزی بود که پس از فرار بدون هیچ محدودیتی در فلسطین سپری کردم.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی «وفا»، حنان الخطیب، یکی از وکلای هیأت امور اسراء و آزادگان خاطرنشان کرد، یعقوب القادری در سلولی به مساحت یک متر در دو متر که فاقد هرگونه لوازم زندگی است، بازداشت است و تنها یک پتو در آن وجود دارد و بازپرسان بر شکنجه روانی متمرکز شده و همچنان تحقیق و بازجویی‌ها ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به نقل از یعقوب القادری که عصر چهارشنبه با وی ملاقات داشت، تصریح کرد: تنها چیزی که می‌خواهم یک جلد از قرآن کریم است.

القادری در ادامه افزود: بهترین روزهای زندگانی‌ام پنج روزی بود که پس از فرار بدون هیچ قید و بندی در فلسطین سپری کردم، کودکانی را در خیابان دیدم که بازی می‌کردند و یکی از آنها را بوسیدم. این بهترین و زیباترین اتفاق برای من بود.

القادری همچنین اظهار داشت: تا زمانی که در قید حیات هستم باز هم به دنبال راهی برای آزادی می‌گردم.

دوشنبه گذشته شش اسیر فلسطینی موفق شدند از زندان به شدت امنیتی جلبوع واقع در شمال اراضی اشغالی فرار کنند اما نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی از عصر جمعه گذشته تاکنون چهار تن از آنها را دوباره بازداشت کردند و عملیات آنها برای بازداشت دو اسیر دیگر نیز ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسیر فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۷۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار سرمایه‌ها از اسرائیل ادامه دارد

یک میلیاردر معروف آمریکایی اعلام کرد، از سرمایه گذاری در اسرائیل در حال حاضر صرف نظر کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه یدیعوت آحارانوت اعلام کرد، جیف بیزوس میلیاردر آمریکایی اعلام کرد، صندوق بیزوس ارت، وابسته به میلیاردر آمریکایی جف بیزوس که با هدف مبارزه با تغییرات آب و هوایی تشکیل شده است، به دلیل شرایط بی ثبات فعلی مربوط به جنگ غزه از سرمایه گذای 30 میلیون دلاری در پروژه دانشگاه عبری و انستیتو فن آوری تکنیون، صرف نظر کرده است.

به نوشته این رسانه عبری زبان روند سرمایه گذاری در اسرائیل در سال 2023 به شکل قابل توجهی کاهش یافته است که علت اصلی آن جنگ غزه بود.

استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزهحکیم: جهان رژیم اسرائیل را وادار به توقف جنگ غزه کند10 ضربه بزرگی که اسرائیل از ابتدای جنگ غزه دریافت کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • بازداشت مجدد اسرای فلسطینی تنها چند روز بعد از آزادی آنها
  • نویسنده اسیر فلسطینی برنده جایزه ادبی بوکر شد
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • اسیر فلسطینی صهیونیست‌ها برنده بوکر عربی ۲۰۲۴ شد
  • فرار سرمایه‌ها از اسرائیل ادامه دارد
  • بیانیه جدید گردان‌های قسام درباره دلیل عدم آزادی اسیر آمریکایی
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست