Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@02:02:30 GMT

فراخوان راه‌اندازی مؤسسات و خانه‌های قرآنی در سوادکوه

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۸۵۵۴

فراخوان راه‌اندازی مؤسسات و خانه‌های قرآنی در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت‌الاسلام مهدی صداقتی ظهر امروز در جلسه طرح و برنامه قرآنی با اشاره به فعالیت‌های متنوع قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: جلسه با بسیج سازندگی شهرستان سوادکوه برای فعالیت‌های مشترک و تشکیل گروه‌های جهادی قرآنی برگزار شد و مصوبات جلسه برای اجرایی‌شدن آماده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، افزود: اعزام اساتید و مربیان قرآنی ویژه مناطق کم‌برخوردار، برگزاری دوره آموزشیاری و تربیت معلم ویژه اعضای گروه جهادی و برگزاری کارگاه‌های آشنایی و سبک زندگی قرآنی و کلاس‌های حفظ و تفسیر برای سنین مختلف بخشی از مصوبات جلسه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با بسیج سازندگی برای فعالیت‌های جهادی قرآنی مشترک است.

وی خاطرنشان کرد: هدایت و مشورت برای اعطای مجوز قرآنی به متقاضیان خانه‌های قرآنی و مؤسسات برای پایگاه‌ها و گروه‌های جهادی و برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره فصلی قرآنی و همایش‌ها و محافل و گفتمان‌ها هم بخش دیگری از تعهدات ما برای تقویت فعالیت‌های جهادی قرآنی است.

* فراخوان راه‌اندازی مؤسسات و خانه‌های قرآنی

مسؤول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه با اشاره به فعالیت‌های مختلف بسیج سازندگی، گفت: اجرای طرح‌های قرآنی با استفاده از توانمندی بسیجیان در ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌ها در دستور کار ما قرار دارد.

حسین بابایی، افزود: فراخوان راه اندازی مؤسسات و خانه های قرآنی با پیوست صورت‌‌جلسه برای دهیاران و فرماندهان پایگاه‌ها و گروه‌های جهادی و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی برای ارائه مجوز‌ها اجرایی می‌شود.

وی از ثبت گروه‌های جهادی قرآنی در سامانه اطلس جهادی و برنامه‌ریزی برای تشکیل صندوق قرض‌الحسنه گروه‌های جهادی و حمایت‌های معیشتی و اشتغال‌زایی هم در صورت‌جلسه کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی با بسیج سازندگی سپاه سوادکوه درج شد، گفت: برگزاری کلاس آموزشی برای مربیان قرآنی بومی مستقر در روستا هم یکی از بند‌های مصوبات است.

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه گروه جهادی اداره تبلیغات اسلامی جهادی قرآنی گروه های جهادی خانه های قرآنی بسیج سازندگی فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی که امروز با حضور خانم افتخاری مشاور رییس کمیته امداد امام خمینی کشور برگزار شد هماهنگی و هم افزایی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی از مهمترین اهداف این نشست بود.


استان یزد با فعالیت‌هایی چشمگیر در زمینه ۱۵ رشته قرآنی در گروه‌های مختلف سنی مدد جویان کمیته امداد طی سه سال گذشته جایگاه دوم کشوری را داشته است.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان