Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فتح‌الله حقیقی شامگاه در کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه بازدیدها از برخی واحدهای صنعتی و تولیدی در سطح استان نشان می‌دهد که رویکرد آنها در حوزه تولید افتخار آمیز  است، افزود: برخی از واحدهای صنعتی، رشد قابل توجهی در تولیدات خود دارند که امیدوار کننده و افتخارآمیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ابراز خرسندی از هماهنگی و اتحاد مسئولان ذیربط در حوزه تولید اظهار داشت: نتیجه تلاش‌ و همراهی‌های مدیریت حوزه‌های مربوط به تسهیل و رفع موانع تولید، از جمله سازمان صمت استان، محیط زیست، مالیات، حوزه انرژی و دیگر بخش‌ها قابل تقدیر و توجه بوده و این همدلی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، باعث رخدادهای خوبی در استان شده است.

استاندار زنجان با اشاره به طرح های توسعه‌ای مجموعه گلرنگ تولید کننده انواع شوینده تصریح کرد: واحدهای زیرمجموعه این شرکت در سال۱۳۹۷، ۶ واحد بود که در حال حاضر با اجرای طرح توسعه‌ای به هفت واحد رسیده است، حدود سه واحد قابل افتتاح است و تنها یک واحد آن برای سال آینده می‌ماند.

حقیقی با تاکید بر اینکه در این مجموعه از مواد اولیه تا فرآوری شده ترین آن تولید می‌شود، گفت: این مجموعه یک چرخه کاملاً تکمیلی دارد که توسعه خوبی هم کرده است.

استاندار زنجان در ادامه از مجموعه سرجین بافت هم به عنوان یک شرکت ارزشمند دیگر نام برد و افزود: این مجموعه در حال حاضر، همه دستگاه ها را دارد و سه واحد آن برای افتتاح در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه از واحدهای این مجموعه، یک واحد آن تا ۲ ماه دیگر، واحد دوم تا پایان سال و واحد سوم هم در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: در مجموع می‌تواند ۲ هزار اشتغال ایجاد کند.

حقیقی، مجموعه راشاکاسپین را هم از جمله مجموعه‌های تاثیرگذار در استان عنوان کرد و گفت: در طرح تولیدات جدید راشا کاسپین، کاغذهایی که تولید می شود از نظر کیفیت و پروسه زمانی تولید، بسیار بهتر و مقرون به صرفه‌تر از طرح‌های قبلی است.   

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه افزود: طرح جدید راشا در تولید کاغذ پیشتاز بوده و با تولیدات خود، نیاز کشور را برطرف  و از واردات در این زمینه هم جلوگیری می‌کند.

وی گفت: طرح جدید تولیدات راشا کاسپین زنجان در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می‌رسد.

پیشنهاد رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان مبنی بر انعقاد قرارداد با پروژه‌های مسکن ملی استان و نیز الزام شرکت آب و فاضلاب استان به خرید کنتورهای هوشمند تولید ۲ کارآفرین جوان و بومی داخل استان، به شرط برابری در کیفیت با تولیدات خارج از استان و مناسب بودن قیمت آن، از جمله مصوبات کار گروه تسهیل بود.

گفتنی است در جلسه کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید، ضمن اینکه مسائل و مشکلات تعدادی از تولید کننده‌ها در حضور استاندار زنجان و مدیران مربوطه بررسی و راهکارهای لازم نیز ارائه شد، برای رفع برخی از مشکلات واحدها نیز وقت اختصاصی جهت بررسی بیشتر و تصمیمات جدید داده شد.

انتهای پیام/2308

منبع: فارس

کلیدواژه: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مسائل و مشکلات استاندار زنجان ایجاد 2هزار اشتغال ایجاد اشتغال بهره برداری مواد شوینده فتح الله حقیقی استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند

بهزاد کردلو رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

وی اضافه کرد:هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تایید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده اند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: درخواست ۲ هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آنها رد شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی استان برای خانه دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

وی با بیان اینکه استان زنجان برای چهار سال ساخت ۶۸ هزار واحد مسکونی را در دستور کار دارد، خاطر نشان کرد: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده ۹ هزار واحد است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا
  • چگونه سینک آشپزخانه را بدون مواد شوینده شیمیایی تمیز و درخشان کنیم؟
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند