Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهراب انتظاری از پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان می گوید

سهراب انتظاری معتقد است خریدهای جدیدی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکتان عملکرد خوبی داشتند.

به گزارش طرفداری، سهراب انتظاری در خصوص برد پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان و راهیابی به جمع ۸ تیم برتر آسیا به میزان گفت:

بازی حساسی بود و با تیمی ناشناخته رقابت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال تیمی شگفتی‌ساز و یکدست بود؛ اما توانستیم با یک بازی خوب آنها را شکست دهیم. عجیب است چرا AFC اجازه داده یک بازی در این سطح در چمن مصنوعی انجام شود. توانایی پرسپولیس بیشتر از این‌هاست؛ اما تیم‌های ایرانی خلاف سایر رقبا در شرایط مسابقه نبودند و این موضوع به برنامه‌ریزی نادرست لیگ برمی‌گردد. متاسفانه با همین سوء‌مدیریت و بی برنامگی دو سهمیه ایران از دست رفت و استقلال و تراکتور حذف شدند و پرسپولیس توانست به تنهایی برای فوتبال ایران آبروداری کند. تراکتور قصد انصراف از تورنمنتی را داشت که همه آرزوی حضور در آن را دارند و این برای فوتبال ما خوب نیست.

وی درباره شرایط پرسپولیس در مرحله بعد رقابت‌ها گفت:

متاسفانه با بی‌تدبیری نتوانستیم میزبانی بگیریم و باید در خاک عربستان بازی کنیم. النصر و الهلال تیم‌های مجهزی هستند، اما ما هم شرایط خوبی داریم و یارگیری مناسبی هم کرده‌ایم و می‌توانیم قهرمان آسیا شویم. به توانایی بچه‌ها و کادرفنی ایمان دارم و از نظر روحی روانی سطح مناسبی داریم. مهم نیست حریف ما چه تیمی باشد و باید توانایی شکست هر تیمی را داشته باشیم. از حالا که یک ماه وقت داریم باید برنامه ریزی خوبی انجام دهیم و به سوی قهرمانی پیش برویم. ۵ سال است در آسیا رقابت نزدیکی با قدرت‌های آسیا داریم و ۲ بار فینالیست شده ایم. باید طوری برنامه ریزی کنیم که امسال به قهرمانی برسیم. سطح فوتبال ما در بازی عراق ایران مشخص شد و ما پتانسیل کار‌های بزرگی داریم. با پیروزی تیم ملی مردم ایران شاد شدند و با پیروزی تیم‌های باشگاهی هم این اتفاق می‌افتد.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با خرید‌های جدید پرسپولیس و عملکرد آنها تصریح کرد:

عملکرد بازیکنان جدید برای شروع خوب بود و باید به آنها وقت بدهیم. خرید‌های خیلی خوبی داشته‌ایم که می‌توانند با شرایط وفق پیدا کنند و باید بدانند در این تیم انتظارات از آن‌ها بالاست.

وی در خصوص خط حمله پرسپولیس که شادابی همیشه را نداشت گفت:

باید به بازیکنان حق بدهیم، چون بدون بازی رسمی به این بازی رسیدند و مدت کمی در کنار هم بودند و از فرم قبلی کمی فاصله گرفته بودند. عبدی کمی بدشانس بود، اما خط حمله خوب موقعیت سازی کرد و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. استقلال و تراکتور هم در بازی‌های خود فرم مطلوبی نداشتند.

سهراب انتظاری درباره تغییرات مدیریت پرسپولیس خاطرنشان کرد: 

سمیعی همه کار‌ها را در پرسپولیس به خوبی انجام داد و روی روال انداخت، اما به یکباره استعفا کرد. به نظرم این استعفا اجباری و به نوعی اخراج بود و مدیران و مسئولان باید در این زمینه با هوادار رو راست باشند. هیچ جای دنیا به مدیرعامل تیم قهرمان نمی‌گویند از باشگاه برو. در پرسپولیس تمام مدیران ۶ ماه یکبار تغییر می‌کنند و تا با کادرفنی و بازیکنان هماهنگ شوند عوض می‌شوند. باید یک بار بصورت اساسی این مشکل برطرف شود. سمیعی در بدترین روز‌ها آمد و اوضاع را رو به راه کرد و هوادار باید بداند چه اتفاقی افتاده است.

مهاجم اسبق سرخپوشان در پایان گفت:

از ابتدای دهه ۸۰ و بعد از دوران مدیریت مرحوم عباس انصاری‌فرد، مدیریت پرسپولیس ثبات لازم را نداشته و آنقدری که مدیر عوض کردیم بازیکن عوض نکرده ایم! دلخوشی مردم در این اوضاع سخت مملکت فقط فوتبال و تیم محبوبشان است و فوتبال یکی از معدود مسائلی است که می‌تواند روحیه مردم را خوب کند و حیف است این کار انجام نشود. هواداران استقلال و تراکتور و سایر تیم‌ها هم این حق را دارند که تیم خوبی داشته باشند.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد با استعفای دسته جمعی، هواداران استقلال را خوشحال کنید واکنش گری نویل به شکست 2-1 لیورپول مقابل میلان در پایان نیمه اول / عکس شریف، کلانتر گروه D لیگ قهرمانان اروپا! چرا گل مهدی طارمی به اتلتیکو مادرید مردود شد؟ برترین های قرن با محمدحسین ضیایی: بختیاری زاده را از خانه به فوتبال برگرداندم؛ سهراب با مغزش بازی می کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سهراب انتظاری تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

به نقل از ایسنا اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900248

دیگر خبرها

  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!