Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،اسماعیلی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۶ پروژه مهم راه در بخش راه و شهرسازی استان زنجان در محور‌های اصلی در حال انجام است که از محل اعتبارات ملی تزریق می‌شوند و اعتبارات استانی ندارند.

او به پروژه محور زنجان به بیجار اشاره کرد و ابراز داشت: این پروژه در حال انجام است و قسمتی از این پروژه در هفته دولت برای تردد و استفاده مردم این مناطق فعال شد و تنها یک کیلومتر و ۲۰۰ متر تا گردنه پاپایی باقی مانده که افتتاح نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسماعیلی همچنین با اشاره به پروژه محور زنجان به دندی، گفت: پروژه سلطانیه-قیدار به کبودرآهنگ، پروژه کلور- درام طارم به اردبیل، پروژه محور زنجان به طارم و منجیل به استان گیلان، پروژه ترانزیت زنجان - ابهر و تاکستان، محور شفت به ملاصدر هم در دست اجرا است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به جزئیات پروژه محور قیدار – سلطانیه – کبودرآهنگ اشاره کرد و گفت: طول محور ۱۰۳ کیلومتر است و پروژه به قطعات پنچ گانه تقسیم شده و یکی از مهم‌ترین محور‌های اصلی استان بوده و یک شاهراه اصلی است.

اسماعیلی ادامه داد: شرکت جهاد نصر پیمانکار قطعه‌ای از محور قیدار-سلطانیه به کبودر آهنگ است که طی سال گذشته ۱۸ کیلومتر از کمربندی قیدار افتتاح شد.

او تصریح کرد: پروژه خلخال به کلور - درام در زنجان پروژه ملی بوده و بهره برداری آن برای استان زنجان بسیار موثر خواهد بود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهسازی شهرسازی استان زنجان پروژه محور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۳۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، استاندار هرمزگان در مراسم آغاز ساخت این دو طرح گفت: بخشی از طرح زیرگذر روستای سرخون اجرا شده و حالا روند ساخت سرعت می‌گیرد.
مهدی دوستی افزود: طرح زیرگذر روستای سرخون طبق برنامه ریزی و با تخصیص منابع مالی از محل مولد سازی، کمتر از شش ماه دیگر در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: طرح پل خورگو نیز تا ۱۸ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید؛ خسارت۸۵۰ میلیارد ریالی بارندگی اخیر به تاسیسات برق هرمزگان
استاندار هرمزگان گفت: در استان ۵۴ نقطه حادثه خیز وجود دارد که با بهره برداری از این دو طرح تصادفات منجر به تلفات جانی کاهش می‌یابد.
استاندار هرمزگان گفت: به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی و ایستگاه‌های مانوری در بندرشهید نیز رجایی اجرایی میشود
عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: پل خورگو با اعتبار ۹۰ میلیارد تومان و زیرگذر سرخون با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد