Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-امام جمعه موقت شهرکرد گفت: باید مسئولان در میدان و در دل مردم حضور داشته باشند، باید در دسترس مردم باشند البته نباید ظاهرسازی کرد بلکه باید واقعا مردمی بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد اظهار داشت: در هر عهد و زمانی حاکم اسلامی نباید خواب و آرامش داشته باشد و نمونه کامل حاکم اسلامی امام علی(ع) هستند چرا که هیچ‌گونه آرامشی نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ایشان دور از سر و صداها و ادعاها حکومت کردند که از سی سال حکومت، 25 سال از آن را حق ایشان را خوردند با این حال ایشان در این سال‌ها بازهم به فقرا و ضعفا کمک کردند اما پس از 25 سال با پافشاری مردم ایشان حکومت را پذیرفتند و به عنوان حاکم اسلامی آرام و قرار نداشتند.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره زندگی ساده و عدالت ورزی حضرت امیرالمومنین(ع)، گفت: وظیفه حاکم اسلامی سنگین است، انتخابات امسال اعتقادی بود و امید است مردم ناامید نشوند، بسیاری از مشکلات را عملکرد سوء انسان به وجود می‌آورد، دوز و کلک، ظلم در حق دیگران و ... موجب مشکل در زندگی می‌شود و اگر بشر به دنبال بارش رحمت الهی است باید راه خدا را پیش گیرد.

وی با تاکید بر پیش گرفتن راه خدا برای رستگاری انسان، بیان داشت: جامعه‌ای که دور از احکام الهی است مسلما دچار مشکلات می‌شود نباید به دین دهن‌کجی کرد چرا که اصلا شوخی‌بردار نیست، مبادا خداوند متعال بلایی را برای ما بفرستد، باید انسان از خشم خدا بترسد در بسیاری از گرفتاری‌ها خود فرد مقصر اصلی است.

امام جمعه شیراز:‌ ارتباط با کشورهای شرقی در کنار تلاش دولت مسائل اقتصادی را برطرف می‌کندامام جمعه کرمان: استان کرمان نیازمند مدیرانی در تراز مکتب شهید سلیمانی استانتقاد امام‌‌جمعه سنندج از وضعیت آب شرب این شهر؛ سهل‌انگاری مسئولان متولی نسبت به سلامت شهروندان از کرونا خطرناک‌تر است

فاطمی خاطرنشان کرد: امید است دولت جدید نیات مقدس خود را به ظهور رساند و کار مردم رونق یابد، بسیاری از اوقات روسا و بزرگان می‌توانند مردم را فاسد کنند، باید روسای کشور در میدان و در دل مردم حضور داشته باشند، باید مسئولان در دسترس مردم باشند البته نباید ظاهرسازی کرد بلکه باید واقعا مردمی بود، امید است یک جامعه پررونق در همه زمینه‌ها داشته باشیم.

انتهای پیام/7540/ی

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حاکم اسلامی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، با برپایی میز خدمت هر هفته مدیران دستگاه اجرایی پاسخگو مطالبات مردمی هستند.
مسئولان استان هر جمعه با برپایی میز خدمت پاسخ‌گوی سوالات و مطالبات مردم هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود
  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان