Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@04:42:03 GMT

سوال بزرگ؛ ستاره والیبال ایران به نیمه‌نهایی می‌رسد؟

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۳۴۷۶۲

سوال بزرگ؛ ستاره والیبال ایران به نیمه‌نهایی می‌رسد؟

میثم صالحی در اوایل بازی با چین تایپه به علت مصدومیت زمین را ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران که با تغییر نسل پا به مسابقات قهرمانی آسیا 2021 گذاشته امروز هم موفق شد با بازیکنان جوان و با انگیزه خود در سه ست متوالی و مقتدرانه چین تایپه را شکست دهد و منتظر مشخص شدن حریف نیمه نهایی خود باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروز اما اتفاق مهمی در بازی ایران افتاد که نگرانی‌های زیادی را برای والیبال دوستان به وجود آورد. میثم صالحی ستاره جدید تیم ملی که در سه تورنمنت اخیر نامش را زیاد شنیده‌ایم در هشت امتیاز ابتدایی بازی با چین تایپه در زمین بود و در چند امتیازی که حضور داشت هم بسیار موثر نشان داد که با یک فرود بد پس از خواباندن آبشار در زمین تایپه دچار مصدومیت شد و بلافاصله بهروز عطایی او را تعویض کرد و امیرحسین اسفندیار جای او را گرفت.

 

صالحی که یکی از بهترین های ایران در این تورنمنت بوده نبودش در دو مسابقه پایانی می‌تواند دردسر ساز شود. اما طبق شواهدی که موجود است میثم، مصدومیتی جدی‌ ندارد و احتمال خیلی زیاد به نیمه نهایی خواهد رسید. ضمن اینکه او به سرعت از زمین خارج شد تا تحت نظارت تیم پزشکی قرار بگیرد.

 

در صورت رسیدن میثم صالحی به نیمه نهایی و پس از آن صعود به فینال، می‌تواند خود را به عنوان ستاره نسل جدید والیبال ایران به آسیا و دنیا معرفی کند.

والیبال میثم صالحی تیم ملی والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال میثم صالحی تیم ملی والیبال ایران والیبال ایران میثم صالحی نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۴۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد.   قرعه‌کشی این مسابقات روز چهار‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار شد و ۱۶ تیم شرکت کننده حریفان خود را شناختند.   مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و تمام ۱۶ تیم ملی شرکت کننده به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهند کرد. برندگان نخستین بازی مرحله حذفی راهی مرحله یک چهارم نهایی خواهند شد، در حالی که بازنده‌ها برای تعیین جایگاه‌های نهایی از رده‌بندی نهم تا شانزدهم در پلی‌آف بازی خواهند کرد.   گروه بندی مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان به قرار زیر است:   گروه A: بلغارستان، مکزیک، چین‌تایپه، اسپانیا   گروه B: ایران، مصر، تونس و لیبی   گروه C: ایتالیا، آرژانتین، پورتوریکو، کوبا   گروه D: بلژیک، برزیل، شیلی، ازبکستان   تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران با سرمربیگری آرش صادقیانی هفتمین اردوی آماده‌سازی خود را با حضور ۲۳ بازیکن از روز گذشته (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) در سالن باشگاه پیکان آغاز کرده است و حسین وزیری (مشاور فنی و استعدادیابی)، وحید صادقی، اصغر نجفی، مهدی هادی، حسام الدین نائیجی و وحید خورشیدی (مربیان)، امیرحسین ضمیری نداف (بدنساز)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و مانی میراب‌زاده اردکانی (فیزیوتراپ)، دیگر اعضای کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران هستند که آرش صادقیانی را در اردو‌های آماده سازی همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست
  • شرایط پیچیده سردار آزمون در رم | ستاره ایرانی را نه رم می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)