Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی دلاوری، امام جمعه رستاق به مناسبت پیش رو بودن هفته دفاع مقدس، با گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) و شهداء به ویژه شهداء هشت سال دفاع مقدس گفت: حفظ و بزرگداشت شعائر الهی از نشانه‌های تقواست بنابراین از وظایف مهم مسئولین و مردم پاسداشت رشادت و بصیرت رزمندگان دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خطاب به مسئولین افزود: بهترین راه پاسداشت خون پاک شهداء و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، خدمت صادقانه و خالصانه و بی منت مسئولین به ولی نعمتان جامعه یعنی مردم ولایتمدار و شهید پرور است و مسئولین بی دغدغه باید بدانند مدیون خون شهدا هستند.

امام جمعه رستاق اظهار داشت: دوری از تجملات و اشرافی گری مسئولین، یعنی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، یعنی پاسداشت خون شهداء و هشت سال دفاع مقدس، اینکه رئیس جمهور محترم در مراسم بدرقه فرش قرمز را از زیر پای خود جمع می کند یک نوع انتقال فرهنگ دفاع مقدس است و جای تشکر و قدردانی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین دلاوری به بازگشایی مدارس اشاره کرد و ادامه داد: هیچ چیز جای آموزش حضوری را نمی گیرد و امید است مسئولین آموزش و پرورش با مدیریت دقیق و صحیح با توجه به مسئله کرونا شرایط مناسبت برای حضور دانش آموزان در مدارس را فراهم کنند و والدین محترم دانش آموزان نیز با همکاری با مدیران و معلمان عزیز در بازگشایی مدارس سهیم باشند.

او به تفسیر آیاتی از سوره مبارکه انشقاق پرداخت و گفت: خداوند در آیه ۶ از سوره مبارکه انشقاق می فرماید: «يَا أَيُّهَا الْإِنسَانُ إِنَّكَ كَادِحٌ إِلَىٰ رَبِّكَ كَدْحًا فَمُلَاقِيهِ».

خطیب نماز جمعه رستاق ادامه داد: سه مطلب در این آیه شریفه به چشم می خورد یکی اینکه دنیا محل رنج و سختی است. دوم آنکه ما همه در این دنیا مسافری هستیم که باید از دنیا به سوی سرای آخرت برویم و سوم هم بحث ملاقات با پروردگار در روز قیامت است.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس نماز جمعه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان

در مراسمی با حضور تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشور پیراهن تیم ملی فوتسال که اخیرأ قهرمان آسیا شد به موزه دفاع مقدس استان کرمان اهدا شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079031 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • ضرورت انتقال دانشجوی بورسیه‌ای به کشور‌های جهان برای پیشرفت علمی ایران/ سیاست‌های علمی، ۲۵ ساله تدوین شوند نه ۸ ساله
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس
  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • دولت عزم خود را برای بازدارندگی در عرصه اقتصادی جزم‌ کند
  • نسل جوان با رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان