Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ۱۱۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به آمار بیماران کرونایی در گیلان افزوده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، فردین مهرابیان امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 637 بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند که 115 نفر از این تعداد 24 ساعت گذشته به آمار مذکور افزوده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه 129 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که 22 نفر به تازگی به این بخش منتقل شدند و 130 نفر نیز بدحال هستند گفت: تداوم این روند نزولی منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید همچنان از دورهمی‌ها و مسافرت خودداری کنند تصریح کرد: با وجود تعطیل بودن امروز اما 55 پایگاه واکسیناسیون در سطح استان گیلان و 20 پایگاه در شهرستان رشت واکسیناسیون مردم را انجام می‌دادند.

50 درصد ابتلا به کرونا در گیلان از دورهمی‌ها استکرونا 138 نفر دیگر را در گیلان راهی بیمارستان‌ها کردشتاب‌گیری روند واکسیناسیون کرونا در استان گیلان/ 294 پایگاه در استان فعال شد

مهرابیان ابراز داشت: مردم جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پروتال دانشگاه علوم پزشکی گیلان به آدرس vac.gums.ac.ir مراجعه یا سامانه تلفنی 4401 که تا ساعت 23 آماده خدمت‌رسانی به مردم است تماس حاصل کنند.

وی افزود: مادران باردار در خطر بالاتری از ابتلا به نسبت به افراد غیرباردار نیستند اما در صورت ابتلا شدت علائم کرونا در مادران باردار بیشتر است به همین دلیل سازمان جهانی بهداشت و وزارت بهداشت واکسیناسیون را برای مادران توصیه می‌کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: شرط واکسیناسیون مادران باردار این است که بالای 18 سال بوده و 12 هفته از مدت بارداری آنان گذشته باشد بانوان باردار برای حفظ سلامتی خود با خانه بهداشت مراجعه کرده و یا با سامانه 4030 و 4401 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/614/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مظهری، رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، گفت: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه هاست و فقط حمل دارو با ابلاغ این آیین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام میشود.
وی افزود: این آیین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز میشود.
مظهری ادامه داد: توزیع دارو بر بستر اینترنت بزودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز می شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می شود.
رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در پایان گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیکترین داروخانه به محل سکونت میتوانند داروی خود را سریع تر دریافت کنند .

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم