Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره غذا و داروی آمریکا (اف‌دی‌ای) تزریق همگانی دوز سوم واکسن کرونا را تأیید نکرد و باعث شد سهام این شرکت‌ها سقوط کند.

به گزارش بازارنیوز به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، اداره غذا و داروی آمریکا (اف‌دی‌ای) تزریق همگانی دوز سوم واکسن کرونا را تأیید نکرد و باعث شد سهام این شرکت‌ها سقوط کند.

بر خلاف آن‌چه انتظار می‌رفت اف‌دی‌ای تزریق دوز سوم (بوستر شات) را تنها برای افراد بالاتر از ۶۵ سال ضروری دانست و ضرورت آن برای عموم را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اعلام این خبر سهام فایزر ۱.۳ درصد سقوط کرد، سهام بایون‌تک ۳.۶ درصد از ارزش خود را از دست داد و سهام مدرنا هم با سقوط ۲.۴ درصدی روبرو شد.

این در حالی اتفاق افتاد که دولت بایدن وعده داد از هفته آینده تزریق همگانی دوز سوم واکسن کرونا در آمریکا را آغاز خواهد کرد.

معمولاً دولت آمریکا به توصیه‌های اداره غذا و دارو عمل می‌کند اما مواردی هم وجود داشته است که دولت این توصیه‌ها را نادیده بگیرد.

برچسب ها: امریکا ، فایزر ، مدرنا لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000P6O

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: امریکا فایزر مدرنا دوز سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: مینی‌بوس کارکنان این سازمان امروز هنگام بازگشت از سفر زیارتی از باغملک به دره سقوط کرد و ۲ نفر جان باختند.

به گزارش مشرق، مهدی عظیمی‌فر مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت: کاروان زیارتی شامل ۱۱ نفر از کارکنان سازمان آب وبرق خوزستان روز جمعه به امامزاده عبدالله باغملک اعزام شده بود که پس از زیارت و بازدید از روستای گردشگری دچار حادثه شد.

وی افزود: مینی‌بوس هنگام بازگشت به اهواز در دره سقوط کرد که یک نفر در دم جان باخت و یک مسافر دیگر نیز هنگام انتقال به بیمارستان جان باخت.

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان با بیان اینکه سن افراد فوت شده بین ۵۰ تا ۵۳ سال است، گفت: حال یکی از حادثه دیدگان نیز ناپایدار است.

عظیمی‌فر حال بقیه حادثه دیدگان را مساعد اعلام و خاطرنشان کرد: این افراد در بیمارستان تحت درمان هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • افکار عمومی آمریکا نمی‌تواند نسبت به جنایات در غزه بی‌تفاوت باشد
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
  • خطر اعتراضات دانشجویی آمریکا بیخ گوش بایدن
  • اسامی فرآورده‌های گیاهی درمانی غیرمجاز اعلام شد
  • اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • اعلام فرآورده‌های گیاهی درمانی غیر مجاز
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک