Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی خاتمی شامگاه جمعه در آیین اختتامیه مرحله استانی چهل و چهارمین مسابقات قرآن افزود: قرآن نور و ظلمت شکن است و در زمان معاصر نیز از نورانیت و درخشش آن کم نشده و نمی شود.

وی با بیان اینکه یکی از نام های قرآن " هدی للناس" است، اظهار داشت: هدایتگری قرآن در تمامی زمان ها و اعصار جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زنجان گفت: اگرچه در برهه ای قرآن در جامعه مهجور شد ولی بعد از انقلاب اسلامی توجه به قرآن و آموزه های حرکت آفرین آن آغاز شده است.

حجت الاسلام خاتمی برگزاری مسابقات قرآن را بستر تشویق برای علاقه مندان و فعالhن در این حوزه بر شمرد و افزود: افزایش شمار شرکت کنندگان در این مسابقات نشان از رشد اقبال و علاقه مندی به قرآن در جامعه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان نیر در این مراسم گفت: امسال در مجموع بالغ بر ۶۰۰ نقر در چهل و چهارمین مسابقات قرآن در این استان شرکت کردند.

حجت الاسلام مختار کرمی افزود: از این تعداد ۱۳۰ نفر پس از برگزاری مسابقات مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه یافتند.

گفتنی است مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور برگزیدگان مرحله شهرستانی ۲۵ و ۲۶ شهریور در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان این مسابقات در هشت رشته ترتیل و حفظ ۵ -۱۰-۲۰ جزء و حفظ کل، رشته های  قرائت ترتیل و تحقیق، اذان و دعاخوانی برگزار شد و نفرات برتر هر یک از این رشته ها به مرحله کشوری مسابقات راه بافتند.

برچسب‌ها امام جمعه زنجان قرآن زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه زنجان قرآن زنجان امام جمعه زنجان قرآن زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۳۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند

مهدی زارع خورمیزی در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: کارشناسان این اداره به صورت مستمر کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطارهای لازم به متولیان معادن ارائه می کنند.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود، عنوان کرد: فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی ترین تهدیدات محیط زیست است، از این رو متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

کد خبر 6092179

دیگر خبرها

  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • استان‌ها در ۶۲ رشته طرح زنجیره‌های ارزش راهبردی فعالیت دارند