Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@01:52:40 GMT

پایان چالش چند ساله وطنی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۰۴۷۶

پایان چالش چند ساله وطنی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  رنگرز مدیر کل ورزش وجوانان مازندران در خصوص آخرین اقدامات برای اجرای عملیات پروژه چمن طبیعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر گفت: عملیات اجرایی کاشت چمن طبیعی این ورزشگاه پس از اجرای فرآیند قانونی انتخاب مشاور و پیمانکار پروژه از هفته پیش رو با سرعت آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: مذاکره با پیمانکار دیگر برای جمع آوری وانتقال چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی به نقطه‌ای دیگر به منظور ایجاد زمین مناسب برای تیم‌های پایه نساجی و شهرستان قائمشهر نیز انجام شده است.

مدیر کل ورزش وجوانان مازندران از حمایت استانداری مازندران، مشاوره‌های دستگا‌های اجرایی و نظارتی و شکیبایی ومتانت مردم و هواداران نساجی قدردانی کرد و ادامه داد: تعویض چمن‌های مصنوعی و کاشت چمن‌های طبیعی دستاورد بزرگی برای ورزش استان و تنها نماینده استان مازندران در لیگ برتر فوتبال کشور است.

بیشتر بخوانید:

ببر‌های فوتبال از بیشه رانده شدند

رنگرز با بیان اینکه همکاری وهمدلی مسئولان و مردم درهر امری بویژه اجرای چنین پروژه‌هایی بسیاراثربخش بوده است، ابراز امیدواری کرد تیم بزرگ و ریشه داره نساجی به زودی درکنارهواداران شاهد پیروزی‌ها وافتخار آفرینی‌های درمستطیل سبز استادیوم شهید وطنی باشد.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ورزشگاه وطنی قائم شهر چمن مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۰۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

کد خبر 6090687

دیگر خبرها

  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • چالش کمبود معلم و نیرو در مازندران رفع شده است
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • پلیس مانع ایجاد هرج و مرج در ورزشگاه فیروزآباد شد
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال