Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عصمت سپهری مشاور امور زنان و خانواده سازمان صدا و سیما در جلسه صبح امروز با معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: باید در عرصه زنان و خانواده به مباحث اصلی پرداخته شود در غیر این صورت همچون دوره گذشته خواهیم شد که تمام اعتبارات ما از دست رفت اما اهداف و اولویت‌های اصلی مورد توجه قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر مهم‌ترین موضوع نیز ازدواج و جمعیت است و باید تمامی برنامه‌ها با پیوست و محوریت جمعیت باشد و کارگروهی برای این منظور ایجاد شود.

مشاور امور زنان صدا و سیما بیان کرد: لازم است به قوانین و سیاست‌ها و اجرایی شدن آنها در بحث زنان، خانواده و کودک توجه شود. صدا و سیما زمانی می‌تواند موثر باشد که هم افزایی دیگر دستگاه‌ها نیز وجود داشته باشد.

سپهری عنوان کرد: موضوع بعدی سبک زندگی ایرانی_ اسلامی است و لازم است معاونت زنان یک برنامه اقدام و عمل نیز داشته باشد و هدف گذاری ها و زمان تحقق آنها مشخص شود.

کد خبر 5307334 ساناز باقری راد

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صداوسیما زنان معاونت امور زنان ریاست جمهوری ازدواج اربعین 1400 شورای شهر تهران قوه قضاییه اربعین حسینی شهرداری تهران ویروس کرونا پیش بینی وضعیت هوا وزارت کشور ستاد مرکزی اربعین کیفیت هوای تهران وزارت آموزش و پرورش بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان زندان ها عزت الله ضرغامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم وفناوری آنا، در پی انتشار شایعات و گمانه زنی ها در خصوص تولید برنامه تلویزیونی «جام جم»، روابط عمومی  معاونت سیما اعلام کرد فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع رسانی خواهد شد.

برنامه «جام جم» تولید مرکز سیمرغ که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • بیش۱۸۷ هزار مادر در سال گذشته مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • نیروی جوان جامعه عامل پیشرفت های آتی خواهند بود/ شرایط وام فرزندآوری تسهیل شود
  • منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار وام ازدواج هستند
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج هستند
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود