Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل هدفمندی یارانه‌ها از واریز ۱۷هزار میلیارد ریال از منابع هدفمندی به حساب جهاد کشاورزی خبر داد‌. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور از واریز هفده هزار و سیصد و هفتاد و پنج میلیارد ریال به حساب وزارت جهاد کشاورزی بابت خرید یارانه نهاد ها، عوامل تولید، خرید تضمینی محصولات بخش کشاورزی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور از پرداخت 17 هزار و سیصد و هفتاد و پنج میلیارد ریال به حساب وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

وی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این مبلغ از منابع درآمدی تبصره 14 و  در راستای اجرای بند 24 جدول مصارف تبصره مذکور در قانون بودجه سال 1400 و  بابت خرید یارانه نهاد ها، عوامل تولید، خرید تضمینی محصولات بخش کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی واریز شد.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور با بیان اینکه تامین نیازهای این حوزه در جهت حمایت از کشاورزان به ویژه در حوزه تولید، خرید تضمینی محصولات کشاورزی از جمله زعفران صورت گرفته است، اشاره کرد: این مبلغ در سه مرحله به حساب وزارت جهاد کشاورزی واریز شد؛ در مرحله اول هفت هزار و هشتصد و هفتاد و پنج میلیارد ریال و در مرحله دوم، 3هزار میلیارد ریال واریز شد و همچنین مبلغ 6 هزار و پانصد میلیارد ریال بصورت اسناد خزانه در اختیار این وزارت خانه قرار گرفت تا در مجموع 17 هزار میلیارد و سیصد و هفتاد و پنج میلیون ریال واریز شد تا حمایت دولت در این بخش صورت گرفته شده باشد.

دکترحاجتی اضافه کرد: این حمایت در حالی انجام شده است که این رقم در بودجه سال قبل بابت خرید یارانه نهاده ها، عوامل تولید، خرید تضمین محصولات بخش کشاورزی 6500 میلیارد ریال بوده است و در بودجه سال جاری افزایش پیدا کرده است.

پرداخت یک هزار و 750  میلیارد ریال بابت خرید واکسن مایه کوبی دام به حساب سازمان دامپزشکی کشور

وی به اعتبار هزینه ای برای خرید واکسن به منظور واکسیناسیون دام اشاره کرد و عنوان کرد: در قانون بودجه سال جاری مبلغ 3500 میلیارد ریال در جدول مصارف هدفمندی تبصره (14) برای خرید واکسن واکسیناسیون دام پیش بینی شده است و تا این مرحله یک هزار و هفتصد و پنجاه میلیارد ریال به حساب سازمان دامپزشکی کشور واریز شد.

حاجتی با بیان اینکه تامین منابع و حمایت از بخش های تعین شده در جدول مصارف تبصره 14 را با هدف افزایش تولید و بالا بردن بهره وری در این بخش انجام شده است، اشاره کرد:  ان شاء الله با حمایت انجام شده در این بخش توسط دولت و اجرای دقیق نظام حمایتی براساس قانون توسط مسئولان ذی ربط در سازمان دامپزشکی کشور، کشاورزان و دامداران از این حمایت ها در جهت بالا بردن ایمنی دام ها و تولیدات خود بهره ببرند.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور همچنین به ردیف هزینه ای جدید در این بخش اشاره کرد و افزود:  بخشی از این اعتبار پرداخت شده برای تولید و تامین نیاز داخل و صادرات زعفران انجام شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان هدفمندسازی یارانه ها سازمان هدفمندسازی یارانه ها مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور وزارت جهاد کشاورزی هزار میلیارد میلیارد ریال هفتاد و پنج انجام شده بودجه سال بابت خرید واریز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش شدید به ۱۴۵ هزار هکتار از مزارع خوزستان

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در گفتگو با خبر خوزستان گفت: این خسارت‌ها شامل آبگرفتگی، ریزش خوشه، خمیدگی و خوابیدگی است.

نبی پور افزود: همچنین بر اثر تگرگ موجب شکستگی دانه به برخی محصولات در این مزارع شد. 

وی ادامه داد: میزان خسارت‌ها بین ۱۰ تا ۷۰ درصد می‌باشد. 

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اظهار کرد: ۳۹۲ هزار هکتار از مزارع استان زیر پوشش بیمه هستند که شامل ۱۹۴ هزار گندم آبی، ۱۷۲ هزار هکتار گندم دیم و ۲۵ هزار سایر محصولات است.

نبی پور با اشاره آغاز ارزیابی خسارت‌ها گفت: این ارزیابی‌ها به صورت دقیق انجام و خسارت‌ها پرداحت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • میدان عرضه دام در چهارمحال‌وبختیاری احداث می‌شود
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • قرارداد ۲.۷میلیارد دلاری با پتروشیمی‌ها برای تولید بنزین
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی
  • خسارت بارش شدید به ۱۴۵ هزار هکتار از مزارع خوزستان
  • زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد
  • رفع تداخل ۹۰۰ پلاک از اراضی لرستان