Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@02:13:36 GMT

اقبال رو به افزایش مردم از آموزه‌ها و خدمات طب سنتی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۲۱۹۰

اقبال رو به افزایش مردم از آموزه‌ها و خدمات طب سنتی

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت از تشکیل واحدی در این دفتر برای رصد منظم فضاهای مجازی مرتبط و پیگیری موثر نظارتی در این زمینه خبر داد و گفت: شاهد اقبال رو به افزایش مردم از آموزه‌ها و خدمات حوزه طب ایرانی هستیم. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ نفیسه حسینی یکتا، مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به اقبال رو به افزایش مردم از آموزه‌ها و خدمات حوزه طب ایرانی و مکمل گفت: این امر با روند افزایشی در شکل‌گیری انواع فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مرتبط در این حوزه همراه بوده که ساماندهی این فضاها و نظارت موثر بر آنها برای پیشگیری از به خطر افتادن سلامت مردم اقدامی ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر این اساس و با توجه به اقداماتی که پیش از این انجام شده بود، واحدی به‌منظور رصد منظم فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فعال در حوزه طب ایرانی و مکمل و ارائه‌دهنده راهکارهای نظارتی به مراجع مرتبط در دفتر طب ایرانی و مکمل تشکیل شده است.

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت نخستین اقدام به‌منظور ساماندهی فضای بدون حد و مرز مجازی را افزایش آگاهی مردم دانست و تاکید کرد: در کنار معرفی فضاهای مجازی مورد تایید به مردم و افزایش آگاهی آنها برای نیفتادن در دام ادعاهای بدون مبنای علمی در حوزه طب سنتی و مکمل، پیگیری موثر نظارتی در این زمینه می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش تعداد فضاهای مجازی غیر مجاز و سردرگمی مردم در میان انواع ادعای مطرح‌شده داشته باشد.

وی افزود: در این راستا و به‌منظور استفاده از ظرفیت عظیم و کارآمد انجمن علمی طب سنتی ایران، تفاهم‌نامه‌ای میان دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت و این انجمن، به امضا رسیده است.

کاهش مدت زمان بستری بیماران کرونایی با استفاده از روش‌های درمانی طب سنتی

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فضای مجازی طب ایرانی طب سنتی بهداشت و درمان وزارت بهداشت ویروس کرونا فضای مجازی طب ایرانی طب سنتی بهداشت و درمان وزارت بهداشت ویروس کرونا دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت فضاهای مجازی طب سنتی حوزه طب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۲۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری احصا و اعلام کرده و در اجرای برنامه‌های خود باید به‌ صورت متمرکز و با همکاری یکدیگر اقدام کنند تا تأثیرگذاری بالایی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، رضا قاسمیان در نشست با مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان، کاری قرارگاهی و نیازمند مشارکت همگان است.

وی افزود: دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری احصا و اعلام کنند و برای اجرای این برنامه‌ها هم به‌صورت متمرکز و با همکاری یکدیگر اقدام کنند تا تأثیرگذاری بالایی داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با تأکید بر توجه به تقویت موضوعات فرهنگی تأثیرگذار در جامعه از طریق فضاهای مختلف اطلاع‌رسانی اعم از مجازی و مکتوب، ادامه داد: تقویت هویت ایرانی و اسلامی جوانان باعث افزایش مقاومت آنان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان می‌شود.

قاسمیان تصریح کرد: مشارکت اجتماعی در نهادینه شدن فرهنگ خیرخواهی دارای اهمیت بوده و مشارکت دستگاه‌ها در ترویج قدرشناسی و تمکین به قوانین اجتماعی از طریق فضاهای مختلف اطلاع‌رسانی و ارتباطی ضروری است.

منشور رسانه‌ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی استان اردبیل به‌زودی رونمایی می‌شود

وی بیان کرد: در راستای سالم‌سازی فضاهای مجازی، باید تولید و توزیع محتوا به‌صورت تخصصی و با مشارکت فرهیختگان و نخبگان استان اردبیل در دستور کار باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به تدوین منشور رسانه‌ای و عهدنامه فعالان فضای مجازی استان و رونمایی از آن در آینده نزدیک، گفت: در این منشور، رعایت نکات مختلف در رابطه با مصالح و منافع استان اردبیل یادآوری شده و فعالان فضای مجازی را نسبت به اجرای آن دعوت می‌کند.

در این نشست مدیران دستگاه‌های فرهنگی استان اردبیل نظرات و نیازمندی‌های خود را برای اجرای برنامه‌ها در طول سال بیان کردند.

کد خبر 749137

دیگر خبرها

  • افزایش کارخانه‌های تولید آرد کامل/ برنامه‌ریزی غنی‌سازی آرد با «ویتامین دی»
  • پرستاران بیشترین نقش را در زمینه سلامت جامعه دارند
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • «خدمات رایگان درمانی» برای تمام کودکان/ مشوق‌های طرح جوانی جمعیت
  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • شبکه‌های آزمایشگاهی حوزه بهداشت و درمان تشکیل می شود
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند