Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور از واریز 17 هزار و 375 میلیارد ریال به حساب وزارت جهاد کشاورزی بابت خرید یارانه نهاده‌ها، عوامل تولید، خرید تضمینی محصولات بخش کشاورزی خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور، دکتر امید حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور از پرداخت 17 هزار و سیصد و هفتاد و پنج میلیارد ریال به حساب وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: این مبلغ از منابع درآمدی تبصره ۱۴ و  در راستای اجرای بند ۲۴ جدول مصارف تبصره مذکور در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و  بابت خرید یارانه نهاده‌ها، عوامل تولید، خرید تضمینی محصولات بخش کشاورزی به وزارت جهاد کشاورزی واریز شد.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌های کشور با بیان اینکه تامین نیازهای این حوزه در جهت حمایت از کشاورزان به ویژه در حوزه تولید، خرید تضمینی محصولات کشاورزی از جمله زعفران صورت گرفته است، اشاره کرد: این مبلغ در سه مرحله به حساب وزارت جهاد کشاورزی واریز شد؛ در مرحله اول هفت هزار و 875 میلیارد ریال و در مرحله دوم، 3هزار میلیارد ریال واریز شد و همچنین مبلغ 6 هزار و 500 میلیارد ریال به صورت اسناد خزانه در اختیار این وزارت خانه قرار گرفت تا در مجموع 17 هزار و 375 میلیارد ریال واریز شد تا حمایت دولت در این بخش صورت گرفته شده باشد.

حاجتی اضافه کرد: این حمایت در حالی انجام شده است که این رقم در بودجه سال قبل بابت خرید یارانه نهاده ها، عوامل تولید، خرید تضمین محصولات بخش کشاورزی 6500 میلیارد ریال بوده است و در بودجه سال جاری افزایش پیدا کرده است.

پرداخت یک هزار و 750  میلیارد ریال بابت خرید واکسن مایه کوبی دام به حساب سازمان دامپزشکی کشور؛

وی به اعتبار هزینه ای برای خرید واکسن به منظور واکسیناسیون دام اشاره کرد و عنوان کرد: در قانون بودجه سال جاری مبلغ 3500 میلیارد ریال در جدول مصارف هدفمندی تبصره (14) برای خرید واکسن واکسیناسیون دام پیش بینی شده است و تا این مرحله یک هزار و 750 میلیارد ریال به حساب سازمان دامپزشکی کشور واریز شد.

حاجتی با بیان اینکه تامین منابع و حمایت از بخش‌های تعین شده در جدول مصارف تبصره ۱۴ را با هدف افزایش تولید و بالا بردن بهره‌وری در این بخش انجام شده است، اشاره کرد:  ان شاء الله با حمایت انجام شده در این بخش توسط دولت و اجرای دقیق نظام حمایتی براساس قانون توسط مسئولان ذی ربط در سازمان دامپزشکی کشور، کشاورزان و دامداران از این حمایت‌ها در جهت بالا بردن ایمنی دام ها و تولیدات خود بهره ببرند.

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور همچنین به ردیف هزینه ای جدید در این بخش اشاره کرد و افزود:  بخشی از این اعتبار پرداخت شده برای تولید و تامین نیاز داخل و صادرات زعفران انجام شده است.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: امید حاجتی واکسناسیون کرونا اعتبار هزینه ای مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور میلیارد ریال به حساب انجام شده بودجه سال بابت خرید واریز شد 17 هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است

به گزارش خبرنگار مهر، بابک مؤمنی پیش ازظهر پنجشنبه در دیدار با امام جمعه آمل تولید محصول سالم و طیب، توجه به الگوی کشت و بهره برداری از جنگل با توجه به اقلیم، استفاده از افکار و سیاست‌های کشور هلند در بخش کشاورزی برای بهره برداری از علم روز کشاورزی، توجه و برنامه ریزی برای تأمین نهاده‌ها، سوخت و آب کشاورزی، حمایت از محصولات تولیدی استان و برنامه ریزی در راستای خرید محصولات کشاورزی استراتژیک تولیدی و کمک به رشد اقتصاد کشاورزی و تنظیم برنامه بلندمدت انتظارات امام جمعه آمل از سازمان جهاد کشاورزی مازندران بود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران ضمن گرامیداشت روز معلم و تسلیت ایام شهادت امام صادق (ع)، جایگاه کشاورزی، صنعت و گردشگری شهرستان آمل در سطح کشور را ویژه دانست و گفت: بالاترین تولید استان در کشت برنج مربوط به دشت هراز و شهرستان آمل بوده و تولید محصولات کشاورزی استراتژیک و تأمین امنیت بازار پایتخت کشور از سوی این استان خود مبین جایگاه ویژه مازندران در کشاورزی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان آمل ثابت کرد تولید محصولات کشاورزی از لحاظ اقتصادی می‌تواند وارد رقابت با اقتصاد صنعتی شود.

وی افزود: مسائل و مشکلات فراوانی در بخش کشاورزی وجود دارد که این سازمان با تمام توان در حال پیگیری موضوعات می‌باشد و به همین منظور انتظاراتی هم در راه خدمت رسانی مناسب‌تر به بهره برداران بخش کشاورزی از ائمه جمعه و جماعات دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اضافه کرد: سازمان جهاد کشاورزی مازندران در نظر دارد در راستای تحقق شعار سال، استفاده از مشارکت مردمی را سرلوحه امور خود قرار دهد که در این راه نیازمند سازماندهی نظام‌های مردم نهاد مانند اتحادیه‌ها و نظام‌های صنفی است و کمک ائمه جماعات بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد: حفظ کاربری اراضی به عنوان یکی از محورهای برنامه‌ای باید با ارائه پیوست فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6094989

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب هیات علمی، دانشجویان و طلاب
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • امسال بن خرید کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
  • میزان بن کتاب دانشجویان اعلام شد
  • سقف یارانه کتاب، امسال ۸۰۰ هزار تومان است
  • مبلغ یارانه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب برای نمایشگاه کتاب اعلام شد + نحوه ثبت نام
  • ایجاد حساب واحد خزانه باعث افزایش شفافیت مالی می‌شود
  • واریز تسهیم عوارض ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم