Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تجهیزات پزشکی، درمانی، بسته‌های معیشتی، بهداشتی و دارویی به ارزش ۵ میلیارد تومان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به جامعه هدف در راستای رسیدگی به بیماران کرونایی و نیازمندان توزیع شد - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، در راستای تشکیل ستاد مردمی حمایت از بیماران کرونایی سیدالشهدا بوشهر ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اقلام درمانی، دارویی، تشخیصی، بسته و سبد غذایی و تجهیزات بیمارستانی در بوشهر توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ارزش این کمک‌های مردمی را افزون بر 5 میلیارد تومان دانست و اظهار داشت: با تشکیل ستاد مردمی حمایت از بیماران کرونایی سیدالشهدا استان بوشهر خدمات گوناگون به‌صورت رایگان به جامعه هدف ارائه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اجرا مرحله ششم رزمایش همدلی و احسان تصریح کرد: در این راستا با همکاری خیران، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سپاه پاسداران، بسیج، اوقاف و امور خیریه، جهاد دانشگاهی خدمات گوناگونی به بیماران کرونایی شده است.

ستاد مردمی حمایت از درمان بیماران کرونایی استان بوشهر تشکیل شدروایت تصویری از بررسی مشکلات برخی روستاهای محروم دشتستان توسط نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهرامام جمعه بوشهر مشکلات مناطق کم برخوردار "بوشکان" دشتستان را بررسی کرد +تصاویر

امام جمعه بوشهر بیان کرد: این خدمات  تا رفع بیماری کرونا به جامعه هدف ادامه دارد.

در این راستا ظهر امروز در اجرا مرحله ششم رزمایش همدلی و احسان 5 هزار و 100 بسته معیشتی، 25 کپسول اکسیژن 74 لیتری، دستگاه‌های کمک تنفسی بای‌پپ، 100 هزار سرم، 26 هزار سرنگ برای تزریق واکسن، 5 هزار و 340 کیف و نوشت‌افزار، 10 هزار ماسک N95 و دیگر امکانات برای خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی  و نیازمندان استان بوشهر توزیع شد.

انتهای پیام/190/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان بیماران کرونایی استان بوشهر امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۲۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به برداشت اعضای بیمار مرگ مغزی در بیمارستان دشتستان، گفت: در این راستا بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد. - اخبار استانها -

نادر شکیب آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دشتستان، با اشاره به اینکه اهدای عضو بیماران مرگ مغزی به دیگر بیماران نیازمند به اعضا جان می‌بخشد از اهدا عضو بیمار مرگ مغزی یک بانوی دشتستانی خبر داد و اظهار داشت: لیلا حاجیانی ساکن روستای عیسوند شهرستان دشتستان با رضایت خانواده نوع دوستش دومین اهدا کننده عضو سال جاری شد.

وی تصریح کرد: این بانوی 50 ساله با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل شد که بعد از انجام آزمایشات تشخیصی لازم، خون‌ریزی در بطن‌های مغزی به علت فشار خون کنترل نشد و متأسفانه همین امر باعث مرگ مغزی این بانو شد.

شکیب آزاد اضافه کرد: به دنبال تأیید مرگ مغزی این بانو، در نهایت با رضایت پدر و مادر مهربانش، کلیه‌ها و کبد آن برداشت شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از زحمات کارکنان بخش ICU جراحی، پزشکان تأیید کننده و مدیریت بیمارستان شهید گنجی برازجان در همراهی این عمل خاطرنشان کرد: این 117 همین برداشت عضو استان بوشهر و دومین برداشت اعضای بیماران مرگ مغزی سال جاری است.

وی اضافه کرد: تاکنون 7 قلب بیماران مرگ مغزی از استان بوشهر با پرواز به تهران و شیراز برای پیوند به بیماران انتقال داده شده است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی