Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@04:46:26 GMT

با عاملان آتش سوزی عمدی جنگل ها برخورد شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۳۹۵۵

با عاملان آتش سوزی عمدی جنگل ها برخورد شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه قضا با عاملان آتش سوزی عمدی جنگل و مراتع بدون اغماض برخود کند.

حسین کلانتری روز شنبه در حاشیه بازدید از روند کنترل و مهار آتش سوزی در جنگل ها و مراتع منطقه سخت گذر "اشکر" پیچاب از توابع شهرستان باشت، افزود: متولیان امر باید با جدیت با متخلفانی که به منابع طبیعی خسارت وارد می کنند برخورد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: امسال با وجود اینکه از نظر آتش سوزی مراتع استان همه پای کار بودند ولی متاسفانه سطح وسیعی از جنگل های استان طعمه حریق شد. 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از ظرفیت دهیاران، فعالان زیست محیطی، نیروهای مختلف مردمی و بسبج و سازمان های مردم نهاد برای پیشگیری از آتش سوزی در جنگل های استان استفاده شود.
کلانتری عنوان کرد: در دو سال اخیر تجهیزات و امکانات خوبی برای کنترل و مهار آتش سوزی ها وارد استان شده است و این تجهیزات تهیه شده با همه سالهای گذشته برابری می‌کند.
وی منابع طبیعی و عرصه های ملی و جنگلی را از سرمایه های عظیم و مواهب الهی خواند و بیان کرد: حراست و حفاظت از این سرمایه ها وظیفه ای همگانی است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پرسنل منابع طبیعی استان، مردم و نیروهای بسیج شهرستان باشت که با حضور به موقع در آتش سوزی جنگل های پیچاب از گسترش حریق پیشگیری کردند، قدردانی کرد.


به گزارش ایسنا، کلانتری همچنین به خطاهای انسانی به عنوان مهمترین دلایل آتش سوزی های جنگل ها و مراتع استان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به خسارت های سنگین آتش سوزی ها به عرصه های طبیعی استان پیگیری متخلفان حریق با جدیت در دستور کار قرار می گیرد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد آتش سوزی جنگل های کهگیلویه و بویراحمد كهگيلويه و بويراحمد کهگیلویه و بویراحمد آتش سوزی جنگل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • بازنگری تعاریف درجه بندی مراتع
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏