Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان مراغه «مهدی نوایی» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در این ارزیابی اداره ورزش و جوانان مراغه در بین ۲۱ شهرستان استان با کسب امتیاز ٧٣٠ در گروه A و در جایگاه دوم قرار گرفت.

وی به شاخص‌های ارزیابی ادارات برتر ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی اشاره کرد و اظهار داشت: حوزه جوانان، ورزش قهرمانی، واحد آموزش، بازرسی، بانوان، روستایی و بخش اداری و مالی جزو شاخص‌های ارزیابی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره ورزش و جوانان مراغه با اشاره به اینکه شرایط کرونایی مراغه در سال ٩٩ بسیاری از برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، جوانان، مسابقات و اردوهای مختلف را در شهرستان لغو کرد و این موضوع در ارزیابی عملکرد این اداره بسیار تاثیرگذار بود، بیان کرد: مراغه در سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ به عنوان اداره برتر آذربایجان‌شرقی انتخاب شده بود.

نوائی ابراز امیدواری کرد که با بهبود وضعیت کرونا بار دیگر مردم شهرستان شاهد برگزاری و میزبانی از مسابقه‌های ملی و بین‌المللی باشند و با تلاش جامعه ورزشی، شهرستان به رتبه اول استان باز گردد.

به گزارش ایرنا بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ ورزشکار ساماندهی شده در شهرستان ۲۶۸ هزار نفری مراغه فعالیت می‌کنند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی وزارت ورزش و جوانان مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی وزارت ورزش و جوانان مراغه آذربایجان شرقی وزارت ورزش و جوانان مراغه ورزش و جوانان مراغه آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس


داوود عسکرپور در گفتگو با خبرنگار ایسنا از برگزاری دومین کارگروه منطقه‌ای ادارات کل ثبت اسناد و املاک و اوقاف و امور خیریه استان فارس در سال جاری خبر داد و گفت: در این نشست مباحثی پیرامون اختلافات اراضی بین منابع طبیعی و اوقاف فارس مطرح شد.

وی از رفع اختلاف و تعیین تکلیف ۳۰ پلاک از اراضی استان فارس به وسعت ۷۲۸ هکتار فی مابین منابع طبیعی و اوقاف و امور خیریه از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: این اراضی که شامل اماکن مذهبی، اراضی زراعی و بافت مسکونی است، متعلق به شهرستان‌های ممسنی، رستم، مُهر، ارسنجان، فیروزآباد، بوانات و مرودشت است.

 معاون حقوقی و ثبتی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس بیان کرد: در اجرای آئین‌نامه اجرایی ماده ۲۱ مصوب هیئت وزیران موضوع قانون ابطال این اراضی متعلق به رقبات موقوفه اعلام شد.

 عسکرپور تصریح کرد: دومین کارگروه ادارات کل ثبت و اوقاف و امور خییه استان فارس به میزبانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس و با حضور مدیران کل، روسا، معاونین و کارشناسان دودستگاه، ادارات نواحی شیراز و شهرستان‌های بیضاء و سپیدان برگزار شد.

 وی در پایان هدف از برگزاری این جلسات را بررسی عملکرد ادارات در خصوص صدور اسناد مالکیت موقوفات و تسهیل در امور ارباب رجوع عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • تجلیل از رئیس دادگاه بخش سراجو در مراغه