Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، حجت السلام محمد حسن شعبانعلی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام در دیدار با خانواده شهید گرانقدر ناجا "سعدالله سلطانیان" ، گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا برای این است که ما فراموش نکنیم اقتدار امروز کشور عزیزمان به برکت خون شهدا بوده و ضروری است همیشه خود را مدیون آنان بدانیم و ادامه دهنده راهشان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شهدای نیروی انتظامی به عنوان شهدای مدافع حریم در دفاع از آرمان‌های والای نظام اسلامی اینگونه مظلومانه به شهادت می‌رسند.

حجت السلام شعبانعلی، با اشاره به اینکه شهدای مدافع حریم و شهدای مدافع حرم رسالت خود را به درستی انجام داده اند، افزود: شهدای مرزبانی ناجا نیز از جمله این شهدا هستند که با جان و دل از مرز‌های مقدس ایران اسلامی تا آخرین قطره خون خود دفاع می‌کنند.

او در این دیدار با بیان اینکه خانواده شهدا از جایگاه و منزلت بالایی نزد پروردگار برخودار هستند، گفت: دیدار و دلجویی از خانواده‌های معظم شهدا و تکریم آنان مایه دلگرمی و انگیزه مضاعف ما برای خدمتگزاری بیشتر و شایسته به آنان و مردم می‌شود.

 شهید سعدالله سلطانیان از شهدای گرانقدر ناجا می‌باشد که در سال ۱۳۸۳ در شهرستان دیوان دره به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امنیت اجتماعی نظم عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۴۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان