Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@23:11:20 GMT

یادواره لشکر فرشتگان در یزد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۶۴۲۵

یادواره لشکر فرشتگان در یزد برگزار می‌شود

فاطمه گل وردزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این مراسم با هدف تجلیل از بانوان مجاهد، ایثارگر و مادران و همسران شهید برای هشتمین سال متوالی با شعار «ما ز نسل مادریم، فرشته و مجاهدیم» از سوی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان برگزار می‌شود.

وی افزود: یادواره لشکر فرشتگان یکشنبه ۲۸ شهریورماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سالن فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واقع در بلوار دانشجو (ویژه خواهران) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد با بیان اینکه این برنامه با رویکرد دانش آموز محور برگزار می شود، گفت: حدود ۱۰۰ دانش آموز از سه ماه قبل تاکنون در جریان برگزاری یادواره تلاش کردند که از جمله آثار و برکات آن تولید محتوای رسانه ای با هدف معرفی بانوان شهید و مجاهد و انتشار در فضای مجازی بوده است.

گل وردزاده با اشاره به برنامه‌های این مراسم عنوان کرد: سخنرانی دو تن از زنان مجاهد، اجرای تئاتر دانش آموزی و تجلیل از بانوان مجاهد و ایثارگر از برنامه‌های شاخص این مراسم است.

وی افزود: در راستای هشتمین یادواره لشکر فرشتگان، امسال ۲۰ سرگذشت پژوهی از بانوان مجاهد در سطح استان در قالب گروه های دانش آموزی انجام شده است تا دانش آموزان با سبک زندگی این عزیزان آشنا و آنها را الگویی برای زندگی خود قرار دهند.

برگزاری مسابقه دانش آموزی دومینو و طراحی و بارگذاری پروفایل مشترک نیز در بین دانش آموزان از دیگر برنامه هایی بود که در راستای برگزار شده بود.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد ۵ هزار عضو دارد که حدود ۳ هزار نفر از آنان را دانش آموزان دختر تشکیل می‌دهند.

کد خبر 5307935

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان یادواره شهدا ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا هفته دفاع مقدس خطبه های نماز جمعه اردبیل واکسیناسیون کرونا کرمانشاه اربعین حسینی گرگان واکسیناسیون مجلس شورای اسلامی ایلام دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۶۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ارتقای کیفیت و بهبود عملکرد آموزشی مدارس استعدادهای درخشان، ارائه بازخوردهای مؤثر و مناسب به ادارات کل آموزش و پرورش استان­‌ها، مدارس و دانش­‌آموزان در خصوص میزان تحقق اهداف یادگیری و ارزیابی عملکرد و میزان اثر بخشی آموزش‌ در مدارس سمپاد از اهداف مهم این آزمون است.  

در سال تحصیلی جاری، مرحله اول پایش عملکرد یادگیری دانش آموزان پایه‌های هفتم، هشتم و نهم  در سوم بهمن‌ ۱۴۰۲و پایه‌های دهم و یازدهم نیز چهارم بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد.

پس از انجام فرآیند پایش عملکرد یادگیری، نتایج در اولین فرصت از طریق سامانه https://payesh.sampad.gov.ir  اعلام شده و کارنامه، کلید تصحیح، پاسخ‌نامه تشریحی در وبگاه مربوط برای هر دانش‌آموز قابل مشاهده است.

مرحله دوم پایش عملکرد یادگیری دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان طبق برنامه دوره اول متوسطه (پایه‌های هفتم، هشتم ونهم) روز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ۹ صبح برگزار و دوره دوم متوسطه (پایه های دهم ویازدهم شاخه‌های نظری و مهارتی) روز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 ۹ صبح برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد