Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-29@01:20:57 GMT

مدیر باشگاه پرسپولیس وارد عرصه بیمه شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۶۵۱۹

مدیر باشگاه پرسپولیس وارد عرصه بیمه شد

امتداد - افشین پیروانی کاپیتان پرافتخار و سابق تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس به جمع نمایندگان شبکه فروش بیمه "ما" پیوست.

 

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  افشین پیروانی مدافع با تعصب سال های نه چندان دور فوتبال کشورمان و باشگاه پر طرفدار پرسپولیس و مدیر حال حاضر این باشگاه فرهنگی ورزشی وارد عرصه بیمه شد و با کد نمایندگی ۵۵۵۵ به یاد شماره پیراهن خاطره انگیز ۵ ، تحت نظارت سرپرستی شرق تهران، فعالیت خود را در فروش انواع محصولات بیمه ای شرکت سهامی بیمه “ما” آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



افشین پیروانی فارغ التحصیل دکترای تربیت بدنی از دانشگاه فینکس آمریکا می باشد و علاوه بر بازی در زمره مربیان و مدیران فاخر کشور قرار دارد. پیروانی سابقه حضور به عنوان بازیکن، کاپیتان، مربی، سرمربی و مدیر باشگاه پرسپولیس و همچنین بازیکن، کاپیتان، مربی و مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان را داشته و یکی از اعضای  نسل طلایی فوتبال کشورمان در سال ۱۹۹۸ بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۶۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته بیست و چهام رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر صنعت نفت آبادان را شکست دهد که در جریان این بازی، امید عالیشاه کاپیتان قرمز‌ها دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد.

این درحالی بود که پرسپولیس در یک دیدار جذاب و پر حاشیه در جام حذفی بدون کاپیتان خود به مصاف آلومینیوم اراک رفت که در نهایت در ضربات پنالتی حذف شد و از دور این رقابت‌ها کنار رفت.

حالا سرخ‌پوشان روز چهارشنبه در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر در دیداری حساس به مصاف سپاهان اصفهان خواهند رفت و حضور کاپیتان قرمز‌ها حالا یک دغدغه بزرگ برای هواداران این تیم در آستانه این بازی حساس و ۶ امتیازی است.

 عالیشاه بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت و روند درمان خود از امروز در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهد شد تا خود را برای دیدار حساس با سپاهان آماده کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • آیت‌الله اعرافی: در ‌معماری و شهرسازی الگوهای ویژه نداریم
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت