Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران  سرهنگ سید محمد موسوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:درپی دریافت خبرهایی مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت از ساختمانهای نیمه ساز و دریچه های فاضلاب شهری درسطح شهرستان موضوع بصورت ویژه در دستور کارمامورین انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .  

  وی افزود:ماموران کلانتری۱۲ شهرستان ضمن هماهنگی با مرجع قضایی، باانجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی های هدفمند و رصد اطلاعاتی ، موفق به دستگیری ۲نفرسارق در حین سرقت دریکی از محلات شهرستان گچساران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                               

فرمانده انتظامی گچساران  بابیان اینکه سارقین در بازجویی های اولیه به تعداد ۶ فقره سرقت از ساختمانهای نیمه ساز و ۸ فقره سرقت دریچه های فاضلاب در سطح شهرستان اعتراف کردند، تصریح کرد: پرونده ای دراین زمینه تشکیل ،سارقین به مرجع محترم قضایی معرفی وباقرارمناسب راهی زندان گردیدند.          

  موسوی عنوان کرد:  شهروندان ضمن توجه به هشدار های انتظامی درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را ازطریق پل ارتباطی ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری فاضلاب سارق سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان

پلیس آگاهی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۲ سارق و چهار مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌ منزل در استان و اعتراف این افراد به ۲۴ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، علیرضا حدادی امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل در گیلان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

وی از دستگیری ۲۲ سارق و چهار مال‌خر در این طرح سه روزه با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه خبر داد و افزود: بر اساس تحقیقات انجام شده، سارقان به ۲۴ فقره سرقت از منازل اعتراف و به همراه مال‌خران برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با تاکید بر توجه و رعایت مردم به اصول و نکات پیشگیری از سرقت، خاطرنشان کرد: ارتقای نظم و امنیت همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 751102

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران