Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:52:29 GMT

دما در چهارمحال و بختیاری کاهش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۴۸۹۷۸

دما در چهارمحال و بختیاری کاهش می‌یابد

معصومه نوروزی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: صبح روز ۲۸شهریورماه،  شهرکرد با ۶ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقطه استان و همچنین خنک‌ترین مرکز استانها گزارش شد که پیش‌بینی می‌شود دمای آن برای صبح روز دوشنبه به چهار درجه کاهش یابد.

وی ادامه داد: با توجه به افت دما در استان در خصوص سرمازدگی محصول ذرت اطلاعیه صادر شده که بر اساس آن کشاورزان هرچه سریع‌تر نسبت به جمع‌آوری محصول خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی تصریح کرد: از روز دوشنبه تا پایان هفته آسمان استان صاف تا کمی ابری در برخی روزها در ساعات بعدازظهر وزش باد پیش‌بینی می‌شود و دما نیز با تغییری همراه نخواهد نبود.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: وزش باد برای روز چهارشنبه شدیدتر از سایر روزهاست که به دنبال آن خیزش گرد و خاک در برخی مناطق استان دور از انتظار نخواهد بود اما شدت گرد و خاک به حدی نیست که منجر به آلودگی هوا شود.

نوروزی ادامه داد: همچنین پایداری هوا سبب شده تا غبار صبحگاهی در برخی نقاط استان از جمله شهرکرد و بروجن شکل گیرد.

به گزارش ایرنا بنا بر اعلام اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، دمای این استان در سالجاری نسبت به دوره مشابه میانگین بلندمدت افزایش داشته به نحویکه میانگین دمای استان در فصل بهار ۲.۷ درجه و در تابستان یک درجه سانتی‌گراد گرم‌تر شده است.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا چهارمحال وبختیاری سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا چهارمحال وبختیاری سازمان هواشناسی تغییرات آب و هوا چهارمحال وبختیاری سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۸۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

معصومه نوروزی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: این استان از فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دامنه یک سامانه بارشی قرار می‌گیرد که شدت آن در مناطق غربی سبب صدور هشدار سطح نارنجی شده است.

وی افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی در کوهرنگ، اردل و لردگان است و مخاطره آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌‎ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید

باران و تگرگ میهمان آسمان چهارمحال و بختیاری

نوروزی ادامه داد: طی این مدت بارش باران، رعد و و برق، وزش باد شدید و تگرگ در نقاط مستعد پدیده جوی غالب در استان است.

وی با تاکید بر اینکه الگو‌های بهاری به شدت تغییرپذیر است و امکان تضعیف یا تقویت آن وجود دارد، توصیه کرد: طی روز‌های دوشنبه تا چهارشنبه از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کاهش دما و بارش باران در راه مشهد
  • دمای هوا در شرق و جنوب شرق کاهش می‌یابد / تداوم فعالیت سامانه بارشی تا پنجشنبه
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد
  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • بامداد امروز بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری بود
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و کاهش ۷ درجه‌ای دمای البرز