Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- به زودی مناقصه احداث دو کارخانه ورق 8میلیمتری فولادی چادرملو برگزار می‌شوددنیای معدن-محبوبه ناطق: چادرملو بیش از 80هزار میلیارد تومان طرح در دست اقدام دارد و به زودی مناقصه احداث دو کارخانه تولید ورق 8میلیمتری را برگزار می‌کند.

مدیر مهندسی توسعه و تکنولوژی چادرملو  با بیان این مطلب اقدامات و روند انجام پروژه‌های در دست اقدام و آتی شرکت صنعتی و معدنی چادرملو را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بزرگمهر غفرانی از 80هزار میلیارد تومان طرح در دست اقدام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو خبر داد و گفت: چادرملو به سمت تکمیل زنجیره ارزش افزوده فولاد در حال حرکت است.
وی افزود: بیش از 20هزار میلیارد تومان این طرح‌ها آماده بهره‌برداری است و مناقصه نزدیک به 40هزار میلیارد تومان طرح شامل پروژه گندله‌سازی 2 چادرملو با ظرفیت 5 میلیون تن و دو پروژه 1.5 میلیون تنی تولید ورق 8میلیمتری ظرف 10 روز آینده برگزار می‌شود.

 

او اضافه کرد: برنامه چادرملو، تولید ورق‌هایی با ضخامت 8 میلی‌متر با بروزترین تکنولوژی تین اسلب موجود در دنیا با کوره‌های القایی است که دارای بالاترین راندمان و کمترین میزان دورریزی است.

 

مدیر مهندسی توسعه و تکنولوژی چادرملو همچنین اظهار کرد: تکنولوژی تولید چنین ورق‌هایی را تنها 3 شرکت پری‌متال اتریش، اس ام اس گروپ آلمان و دانیلی ایتالیا دارند که قطعا نماینده‌هایشان در "تندر"های ما شرکت می‌کنند و هرکدام پیشنهاد بهتری بدهد برنده می‌شود.

 

غفرانی تصریح کرد: محل احداث یکی از کارخانه‌های تولید ورق استان یزد و دیگری با توجه به نیاز شرکت ایران خودرو خراسان رضوی و صنایع دیگر حد فاصل شهر مشهد و فریمان خواهد بود. به این ترتیب شرکت چادرملو به یکی بزرگترین تولیدکنندگان فولاد شرق کشور تبدیل می‌شود.

 

وی با بیان اینکه احداث زیرساخت‌های مورد نیاز پروژه‌های مذکور همزمان از طریق خود شرکت چادرملو پیش خواهد رفت، از برنامه‌های آتی چادرملو برای ایجاد منطقه جدید صنعتی در استان یزد خبر داد و گفت: چادرملو در حال رایزنی برای ایجاد منطقه‌ای برای اجرای پروژه‌هایی مثل تولید آهن اسفنجی در مقیاس سوپر مگامدول، واحدهای تولید نسوز و فروسیلیکو و فروآلیاژها است.

 

غفرانی تاکید کرد: در حقیقت بخشی از 80هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری‌های جدید چادرملو در زمینه فروآلیاژها خواهد بود. این موضوع بسته به نظر سیاست‌گذاران منطقه‌ای مثل استانداری و محیط زیست استان یزد و... است.

 دنیای معدن

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: میلیارد تومان ورق 8میلیمتری تولید ورق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۴۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو

امام جمعه قزوین گفت: هر روز رسیدگی به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو با شتاب بیشتری انجام شود تا این‌همه مردمی که گرفتار شده‌اند، نجات پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی بعدازظهر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین اظهار کرد: در اجرای عدالت اگر به یک پرونده به موقع رسیدگی شود، کار دستگاه قضا راحت و سبک‌تر می‌شود.

وی افزود: بحث ناهنجاری خرید و فروش اتومبیل که در استان ما پیش آمد، ده‌ها هزار پرونده به خاطر همین یک تخلف به وجود آمد، در حالی که دستگاه‌های نظارتی باید به موقع هشدار می‌دادند و به موقع رسیدگی می‌کردند، اگر به همین یک پرونده به موقع رسیدگی می‌شد، شاید این تعداد از پرونده پیش نمی‌آمد که کار دشوار شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه چون دستگاه‌های نظارتی کارشان را به موقع انجام ندادند و تأخیر پیش آوردند، باعث شد اکنون چقدر کار سخت شود، گفت: البته می‌بینیم که اقداماتی در استان صورت گرفته و امور در حال پیش‌برد هستند.

عابدینی ادامه داد: باید رسیدگی به این ناهنجاری هر روز شتاب بیشتری پیدا کند تا این‌همه مردمی که گرفتار شده‌اند، نجات پیدا کنند، چرا که موجب بروز اختلافات خانوادگی و فروپاشی خانواده‌ها شده است.

وی یادآور شد: امیدواریم خدا آن‌هایی که این پدیده ناهنجار را برای مردم ایجاد کردند، به زودی با دستان توانمند شما به سزای اعمالشان برساند، آن‌هایی که همکاری و یاری کردند که این خیانت شکل بگیرد و بحران ایجاد شود، به زودی به سزای عملشان خواهند رسید.

کد خبر 748874

دیگر خبرها

  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • آماده‌سازی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری برق در تابستان