Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مواضع جمهوری اسلامی ایران هم مثل بسیاری از کشور‌ها که به صورت برخط و آنلاین اعلام می‌کنند، رئیس جمهور هم همین مسیر را می‌روند و به نظر می‌رسد روز سه‌شنبه آقای رئیسی سخنرانی خودشان را در مجمع عمومی سازمان ملل خواهند داشت. خبرگزاری میزان - سعید خطیب‌زاده در جمع خبرنگاران درخصوص سخنرانی مجازی رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل، اظهار داشت: دکتر رئیسی به صورت بر خط سخنرانی خودشان را در مجمع عمومی سازمان ملل متحد خواهند داشت و به خاطر شرایط کرونایی ایشان ترجیح دادند در این سفر فقط وزیر امور خارجه تشریف ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: مواضع جمهوری اسلامی ایران هم مثل بسیاری از کشور‌ها که به صورت برخط و آنلاین اعلام می‌کنند، رئیس جمهور هم همین مسیر را می‌روند و به نظر می‌رسد روز سه‌شنبه آقای رئیسی سخنرانی خودشان را در مجمع عمومی سازمان ملل خواهند داشت.

سخنگوی وزارت امور خارجه در ادامه افزود: وزیر امور خارجه فردا صبح در رأس هیئتی، عازم نیویورک خواهد شد و در حدود ۴۵ دیدار در طول چند روز سفر و در حاشیه این مجمع خواهد داشت.   بیشتر بخوانید: تصمیمات جدید وزارت امور خارجه درباره پیگیری پرونده ترور حاج قاسم

انتهای پیام/ برچسب ها: وزیر امور خارجه رئیس جمهور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر امور خارجه رئیس جمهور مجمع عمومی سازمان ملل رئیس جمهور امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود

حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای این شهرستان ضمن اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهور به استان سمنان و شهرستان دامغان، گفت: مردم انتظار دارند که دولتی‌ها به صورت شفاف میزان اعتبارات و مصوبات را بیان کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شده و مسئولان گزارش عملکرد خود را نیز بیان کنند، افزود: اعلام تعداد مصوبات و میزان اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان و شهرستان دامغان یک مطالبه عمومی است

امام جمعه دامغان در ادامه ضمن اشاره به هفته کارگر و با بیان اینکه اسلام برای این قشر ارزش و جایگاه خاص قائل است، تاکید کرد: مسئولان باید از حق و حقوق کارگران دفاع کنند تا این قشر با انگیزه بیشتری به رشد تولید کمک کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت‌وگوی رئیس‌جمهور سوریه و وزیر خارجه بحرین
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین
  • سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • رئیس‌جمهور: ایران می‌تواند به فرآوری معادن در آفریقا کمک کند
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد