Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در نشست صمیمی شهردار تهران با جمعی از قهرمانان پارالمپیک 2020 از توجه ویژه این دوره مدیریت شهری به توسعه ورزش همگانی گفت و افزود: شهردار تهران تاکید ویژه ایی به روح شهر در کنار کالبد شهر دارد و توسعه ورزش همگانی سبب ایجاد زیست بهتر شهروندان در شهر تهران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شهر، محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران صبح یکشنبه- 28 شهریور- در نشست صمیمی شهردار تهران با جمعی از قهرمانان پارالمپیک 2020 گفت: این قهرمانان افتخارات ایران هستند که در این شرایط سخت کرونا و با توجه به جو منفی که در جامعه حاکم بود توانستند، مقداری از آلام مردم را بکاهند و برای مدتی دل آنها را شاد کنند.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ادامه افزود: دکتر زاکانی مساله ای را که در این دوره مدیریت شهری بر آن تاکید دارد،توجه به روح شهر در کنار توجه به کالبد شهر است.همانطور که برای کالبد شهر به صورت مینیاتوری برنامه ریزی و طرح ریزی می کنیم و تمام ابعادش زیر ذره بین ها خواهد بود، برای روح شهر هم برنامه ریزی و طرح ریزی ویژه داشته باشیم.
او در ادامه توضیح داد: در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران که برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهر تهران از این معاونت نشات میگیرد، بخش مهمی از این برنامه ریزی ها ،توسعه فعالیت های ورزشی خواهد بود.
توکلی زاده تشریح کرد: شهردار تهران تاکید دارد که فعالیت های ورزشی به صورت مردمی باشد نه تنها در این بخش بلکه در تمام ابعاد مردم را الویت قرار دهیم و در این راه از افراد خبره استفاده کنیم. 
او در ادامه تاکید کرد :ما در این دوره مدیریت شهری ورزش همگانی را توسعه خواهیم داد، تا نشاط و سرزندگی به شهر بازگردد. و این دو لازم و ملزوم یک دیگر هستند. چرا که اگر ما نگاه ویژه به ورزش مردم داشته باشم، میتوانیم بر روی فعالیت های مردم و در مسیر کارآمد بود آن تاثیر بگذاریم.
توکلی زاده با توجه به اینکه در دنیا به ورزش به عنوان یک صنعت نگاه می شود افزود: نگاه ما به ورزش نگاهی صنعتی نخواهد بود و سعی می کنیم که ورزش را تبدیل به بخشی از فرهنگ مردم کنیم ، که در نهایت این امر ، منجر به بالا رفتن نشاط شهروندان و شهر تهران شود.
او گفت: ورزش یک رسانه و یک ابزار فرهنگی برای انتقال پیام است. در این جا جمله مقام معظم رهبری را تکرار می کنم، که فرمودند امر به ورزش، امر به معروف است. و ما هر چه در این بخش فعال تر و پویا تر باشیم درآینده همین ورزش به ما کمک می کند تا زیست بهتری در شهر تهران بوجود آوریم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران شهردار تهران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از برگزاری همایش‌های سراسری همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، علی خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی با اشاره به برنامه‌های این فدراسیون به مناسبت دهه مبارک کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س)، اظهار داشت: فدراسیون ورزش‌های همگانی در نظر دارد با همکاری معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان در دهه کرامت مقارن با میلاد مبارک حضرت فاطمه معصومه(س) همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی را با مشارکت هیئت‌های ورزش‌های همگانی استان‌ها در سراسر کشور برگزار کند.

 وی افزود: نقش کانونی در برگزاری این همایش بر عهده خانواده‌ها به ویژه دختران گذاشته شده که با مشارکت در فعالیت بدنی و استمرار در آن، فقر حرکتی بانوان و دختران را به حداقل برسانند و پیش بینی می‌شود مشارکت دختران ایران در همایش‌های پیش‌رو میلیونی باشد. این همایش‌های پیاده‌روی با شعارهای《دختر قوی، زن قوی و ایران قوی》در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

 خلیلی خاطرنشان کرد: همایش‌های پیاده‌روی به مناسبت دهه کرامت از روز ۲۱ اردیبهشت ماه از شهر مقدس قم آغاز خواهد شد و در ادامه در سراسر مراکز استانی و شهرستان‌های تابعه تا ۲۸ اردیبهشت ماه ادامه خواهد یافت. همچنین قرار است این همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی از ۹ استان با پخش زنده تلویزیونی همراه باشد که این میزان پوشش تصویری از همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در یک روز از شبکه‌های تلویزیونی سراسری و استانی سیما در نوع خود بی‌نظیر است.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در پایان اظهار کرد: به منظور آشنایی مردم با دیگر ورزش‌های همگانی ایستگاه‌های ورزشی متنوعی در طی مسیر در نظر گرفته شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این ایستگاه‌ها با کلیات ورزشهای همگانی آشنا و به صورت عملی تجربه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان