Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@08:49:53 GMT

فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی ارتش در همدان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۰۷۰۴

فرمانده تیپ ۳۱۶ زرهی ارتش در همدان معرفی شد

به گزارش ایرنا، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری همدان روز یکشنبه در این آیین اظهار داشت: ارتش قهرمان به ویژه نیروی زمینی از نیروهای مخلص و تابع ولایت فقیه بوده و این نیرو همواره فدایی ایران و ملت سرافراز هستند.

«مصطفی آزادبخت» اضافه کرد: ارتش قهرمان در رسته های مختلف زمینی، دریایی، هوایی، پدافند و همه نیروهای مسلح تحت ولای ولایت فقیه دست به دست هم نیروی قدرتمند به وجود آورده است که دشمن جرات عرض اندام در برابر آن را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: نیروهای مسلح به ویژه ارتش شهدای زیادی تقدیم انقلاب کردند و وارثان شهدا به بهترین نحو از خون شهدا پاسداری کردند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب، ارتش را یک ارتش مکتبی و اسلامی توصیف کردند چراکه ارتشی های وظیفه شناس همواره نگاهشان به فرمان رهبری انقلاب است.

آزادبخت با بیان اینکه هر جا نیاز بود ارتش مخلصانه وارد شد و نقش آفرینی کرد، افزود: تیپ قهرمان علاوه بر وظیفه رزمی به عنوان عضو شورای تامین نقش مهمی در امنیت ایفا کرده است. 

فرمانده سابق تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان نیز گفت: کسب رتبه برتر بین ۴۵ تیپ و انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و عمرانی بخشی از توفیقات این پادگان است.

امیر سرتیپ دوم «نورخدا شاکرمی» افزود: آزاد سازی ۲۱ هکتار و تبدیل آن از مزوعی به مسکونی، ارایه خدمات درمانی در استان های مختلف و حضور و امداد رسانی در بحران ها از جمله سیل، زلزله و کرونا از دیگر فعالیت های صورت گرفته در این مدت است. 

وی اظهار داشت هم اینک یک گردان از تیپ ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان در مرز «پرویز خان» مستقر شده و امنیت این منطقه مرزی را تامین می کنند.

تیپ ۳۱۶ زرهی همدان ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

برچسب‌ها همدان مراسم معارفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان مراسم معارفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همدان مراسم معارفه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران تیپ ۳۱۶ زرهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی شوش گفت: درگیری دو دانش‌آموز در شهرستام شوش منجر به قتلی یکی از آن‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد محمدی‌نسب اظهار کرد: روز گذشته دو دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری با هم درگیر شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد. این ضربه موجب بی‌حالی دانش‌آموز شد که در پی آن به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: فرد مصدوم پس از انتقال به بیمارستان و با وجود تلاش پزشکان، فوت کرد.

فرمانده انتظامی شوش خاطرنشان کرد: خانواده قاتل ساعتی پس از وقوع جرم، عامل قتل که یک فرد ۱۴ ساله است را به پلیس معرفی کردند که پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضایی معرفی شد.

کد خبر 749436

دیگر خبرها

  • فیلم/ رهبر انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند
  • مرگ عجیب پسر دانش‌آموز با مشت همکلاسی
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • درگیری دو دانش‌آموز در شوش منجر به قتل شد
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین