Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی جلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران تحقق خواست رهبری در حوزه ورزش همگانی را یک ضرورت دانست و و در این مورد عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی(دام عزه) در تمامی ادوار انقلاب به مسئله ورزش همگانی اشارات جدی داشته اند، اما تا تحقق خواسته های رهبری راه درازی باقی مانده و این جای پرسش است که چگونه امر ولی در حوزه ورزش همگانی روی زمین مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جلیلی تشکیل قرارگاه ورزش همگانی را پیش شرط تحقق فرموده رهبری دانست و اذعان داشت:‌ اگر بخواهیم ورزش همگانی توسعه یابد، باید قرارگاه ورزش همگانی تشکیل شود  چرا که توسعه همه جانبه آن از عهده یک فدراسیون ورزشی بر نمی آید. این امر نیازمند به همکاری تمامی نهادهای موثر درحوزه ورزش همگانی است. 

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: وقتی می گوییم ورزش همگانی، باید توجه ویژه به ریشه های فرهنگی ورزش همگانی داشته باشیم. سهم فرهنگ در جامعه پذیری ورزش همگانی کشور نقش کلیدی و معنا داری است، بنابراین وجوه فرهنگی ورزش همگانی باید از حاشیه به متن آورده و به صورت عملی بدان پرداخته شود. 

وی در خاتمه بیان داشت: امنیت ملی در گرو توسعه ورزش همگانی است، کشور زمانی می تواند در مقابل نفوذ بیگانگان بایستد که آماده باشد. ورزش همگانی پیش شرط این آمادگی است که به کرات در بیانات مقام معظم رهبری(دام عزه) و در بیانیه گام دوم انقلاب مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، آئین نکوداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز قشر بسیج ورزشکاران در زورخانه مرحوم عمادی ساری برگزار شد.

 در این آیین از خانواده شهدای ورزشکار، مهرادعلی بابایی و علی معلم کلایی، تجلیل و همچنین شهید شاخص ورزشکار سال ۱۴۰۳ کشور شهید سعید شبان گورچین قلعه ،معرفی و از تمثال این شهید رونمایی شد.

همچنین با حضور حجت الاسلام یاسر طاهری، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، طورسوادکوهی و باقری روسای هیات زورخانه‌ای و کبدی استان و ساری، شریفی عضو شورای شهر ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی ساری و قهرمانان ، از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان مروجان فرهنگ و منش پهلوانی تجلیل شد.

 

دیگر خبرها

  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید