Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@22:03:48 GMT

تصادف هولناک پراید و کامیون در بزرگراه اقارب‌پرست +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۱۹۳۴

تصادف هولناک پراید و کامیون در بزرگراه اقارب‌پرست +عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: برخورد دو خودرو پراید و کامیون در بزرگراه اقارب‌پرست حادثه‌ساز شد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه تصادف دو خودرو، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۴:۰۵ بامداد به مرکز فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه کامیون کشنده با خودروی سواری پراید برخورد کرده بود و احتمال گرفتار شدن راننده سواری پراید وجود داشت، بر همین اساس بلافاصله اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره ۱۱ به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این تصادف که در ابتدای بزرگراه اقارب‌پرست رخ داده بود و باعث آسیب به دیواره بتنی کنار بزرگراه و برخورد با برجک نگهبانی جنب آن شد.

وی با تاکید بر اینکه رانندگان موقع رانندگی باید احتیاط کنند، اضافه کرد: علت این حادثه به عهده عوامل انتظامی و در دست بررسی است.

کد خبر 523102

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تصادفات رانندگی تصادف مرگبار امار مصدومان حادثه تصادف سانحه تصادف تصادف پراید آتش نشاني سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان سخنگوی آتش نشانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ايستگاه آتش نشاني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۱۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۴۴ شامگاه ۱۲ اردیبهشت ١۴٠٣ تصادف دو دستگاه موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ گزارش شد.

وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات رند ماکو بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
 
محبوبی گفت:این حادثه ۲ مصدوم داشت که مصدومین بعد از اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان فجر ماکو انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز