Web Analytics Made Easy - Statcounter

اما در عین‌حال همواره ترفندهایی وجود دارد که در جوامع مختلف، با به کار گیری آن‌ها می‌توان زمان مورد نظر را تا حد زیادی کاهش داد. ترفندهایی که هدف اصلی‌شان ایجاد اعتماد در میان مصرف‌کنندگان است. زیرا که در واقع اعتمادسازی در میان کاربران، در نهایت با سرعت بیش‌تری منجر به گسترش و رونق تجارت الکترونیک خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله تلاش می‌کنیم برای این اعتمادسازی راهکارهایی عملی در اختیار صاحبان کسب و کارها و فروشگاه‌های اینترنتی قرار دهیم.

[اعتماد مشتری]

نمایش با کیفیت‌ترین تصویر از کالا

در میان مصرف‌کنندگان بسیاری، همچنان خرید کالا به صورت اینترنتی امری غیرعادی به شمار می‌رود. در واقع محتواهای متنی نمی‌توانند خلاء ندیدن و لمس نکردن کالا را برای مصرف‌کننده پر کنند. با این وصف توصیه می‌کنیم با تولید محتوای تصویری مشتریان‌تان کمک کنید کالایی خریداری شده را لمس و باور کنند.

ویدیوها و تصاویر مربوط به کالاهای فروشی را در وب‌سایت یا هر پلتفرم دیگری که در آن فعال هستید با بالا‌ترین کیفیت ممکن منتشر کنید تا مصرف‌کننده از این طریق نگرانی‌های مبنی بر خرید مجازی و نادیده را کنار بگذارد و به کیفیت کالای شما اعتماد کند.

استفاده از لوگوها و نشان‌ اعتماد

همه فعالان خرد و کلان حاضر در تجارت الکترونیک، وظیفه دارند پاسخگوی دغدغه‌ی خرید امن مصرف‌کنندگان باشند. در واقع استفاده از هر راهکاری که اندکی از نگرانی‌های خرید مجازی مشتری بکاهد، الزامی است. یک راهکار مرسوم در این رابطه استفاده از لوگوهای تجاری و نشان‌ اعتماد است. پیش‌تر در خریدهای فیزیکی ملاک یک خرید خوب، مهر استانداری بود که بر روی هر کالا دیده می‌شد. اکنون نیز داشتن اینماد یا همان نماد الکترونیکی اعتماد در حکم تاییدیه قانونی وب‌سایت فروشنده و کالاهای گوناگون است. همچنین ارائه‌ی کالاهایی که دارای لوگوی مشخصی از برند خاصی هستند، می‌توانند در مسیر اعتمادسازی مشتریان، اثر مثبتی داشته باشند. در واقع این لوگوها تصاویر آشنایی را به ذهن مشتری متواتر می‌کنند که در کاهش نگرانی‌های او برای خرید اینترنتی موثر واقع خواهد شد. استفاده از لوگو درگاه پرداخت نیز خالی لطف نخواهد بود.

ایجاد سرعت و سهولت در فرآیند پرداخت

مرحله‌ی پرداخت در یک خرید اینترنتی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. یکی از نقاطی که مصرف‌کنندگان عموما در آن دچار بیش‌ترین چالش‌ها هستند، هنگامی است که در آخرین مرحله‌ی خرید اینترنتی، می‌خواند مبلغی را به حساب فروشنده واریز کنند. آن‌ها در این از شما به عنوان صاحبان کسب و کارهای اینترنتی سه چیز را طلب می‌کنند؛ امنیت، سهولت و سرعت فرآیند پرداخت.

یعنی در مرحله‌ی اول برای‌شان مهم است که پرداخت امنی داشته باشند. دومی اولویت آن‌ها راحتی انجام تراکنش است و در نهایت سرعت انجام آن. بنابراین توصیه می‌کنیم، هر چه سریع‌تر از طریق شرکت‌های معتبر ارائه دهنده‌ی سرویس‌های درگاه اینترنتی، کسب و کار خود را مجهز به یکی از روش‌های نوین پرداخت کنید.

زیرا سرویس‌های درگاه پرداخت، امکان انجام تراکنش‌هایی امن، سهل و سریع را فراهم می‌آورند. برای مثال مهم‌ترین ویژگی درگاه پرداخت اینترنتی رایان پی انجام 99 تراکنش هم‌زمان در ثانیه می‌باشد. بنابراین این درگاه پرداخت به ویژه برای وب‌سایت‌های پرفروش بهترین گزینه‌ی ممکن خواهد بود. در نهایت نیز تجهیز کسب و کار شما به این روش نوین پرداخت به جلب اعتماد بیش‌تر مصرف کنندگان منتج خواهد شد.

توجه به کامنت‌های خریداران

با بررسی سایت‌های مختلف خواهید دید که به شکل نامدونی در میان مصرف‌کنندگان، این قانون مشترک وجود دارد که دیدگاه خریداران پیش از خود را بلادرنگ می‌پذیرند. بنابراین بهتر است از این امکان در جهت شفاف‌سازی فرآیند خرید و تبلیغ کالاهای خود بهره ببرید. در واقع باید ایده‌ای طراحی کنید که طی آن، فیدبک‌های مختلف به ویژه فیدبک‌های مثبت از خرید کالاهای گوناگون را در معرض دید مشتریان قرار بدهید.

برای نمونه در پلتفرم اینستاگرام، اغلب صفحه‌های فروشگاهی، یکی از هایلایت‌های استوری صفحه‌ی خود را به پیام‌های رضایت مشتری از خرید اختصاص می‌دهند. تجربه‌ها نشان داده است که این ترفند برای ایجاد اعتماد در ذهن مصرف‌کنندگان بسیار موثر واقع می‌گردد.

ساده‌سازی فرآیند خرید

هر چه فرآیند خرید اینترنتی، برای کاربر ساده‌تر باشد او احساس امنیت بیش‌تری خواهد داشت. در عین‌حال که پیچیدگی این فرآیند می‌تواند به طور کلی در مصرف‌کنندگان دافعه ایجاد کند، ممکن است این حس را نیز در آن‌ها برانگیزاند که این پیچیدگی‌ها پوششی است برای پنهان کردن یک فریب. بنابراین با ساده‌سازی تمام مراحل خرید اینترنتی و پرداخت آنلاین ، علاوه‌ بر ایجاد کشش بیش‌تر در کاربران، حس اعتماد را نیز در ذهن آن‌ها پررنگ‌تر خواهید کرد. برای این منظور کوتاه و ساده کردن مرحله‌ی پرداخت خرید می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

ابزارهای نوین پرداخت آنلاین، در اشکال گوناگون در این زمینه راهگشا هستند؛ مثلا سرویس درگاه پرداخت در فرمت لینک پرداخت یک‌ راهکار در دسترس برای ساده‌سازی فرآیند پرداخت خواهد بود. لینک پرداخت، داشتن سیستم پرداخت آنلاین در هر فضایی را امکان پذیر می‌کند، و مشتریان می‌توانند از طریق فرم پرداخت و رمز پویا، هزینه‌ را پرداخت کرده و یا عملیات انتقال پول را انجام بدهند. این سرویس الکترونیکی مزایای متعددی دارد که اکنون در روند گسترش و رونق تجارت الکترونیک به یاری صاحبان کسب و کارهای متنوع آمده است.

اگر نیاز به پرداخت آنلاین در سایت و کسب و کار خود دارید، از طریق لینک زیر درخواست خود را ارسال نمایید.

https://rayanpay.com

بررسی پرسش‌های متدوال

اغلب وب‌سایت‌های فروشگاهی که در حوزه‌ی تجارت الکترونیک فعال‌اند، دارای بخشی با عنوان پاسخ به سوالات متدوال می‌باشند. مخاطبان و مصرف‌کنندگان بسیاری در بدو ورود به سایت‌های مختلف برای رفع مشکلات احتمالی، به دنبال چنین بخشی می گردند تا با مراجعه به آن راهکار مشکل احتمالی خود را بیابند.

در حالت پیشرفته‌تر این پاسخ‌گویی توسط یک ربات یا کارشناس آنلاین و به صورت چت زنده انجام می‌شود. در واقع به محض ورود کاربر به یک سایت، پیامی در صفحه نقش می‌بندد مبنی بر این که کارشناس صفحه آماده‌ی راهنمایی کردن کاربر و پاسخ‌گویی با سوالات او خواهد بود. این امکان نیز در نهایت از بار ذهنی مخاطب کم کرده و اعتماد وی را نسبت به سایت و فروشنده‌ی مورد نظر جلب خواهد نمود.

 

با مراجعه به سایت رایان پی به آدرس rayanpay.com اطلاعاتی مفیدی در زمینه روش‌های پرداخت آنلاین کسب خواهید کرد، همچنین از طریق روش‌های زیر می‌توانید از راهنمایی رایگان در زمینه کسب و کار اینترنتی بهرمند شوید.

ایمیل:  info@rayanpay.com

تلفن : ۰۲۱۸۹۷۱۹۹۷۵

واتس اپ: ۰۹۰۲۲۲۳۳۱۰۸

آدرس : میدان ونک - خیابان شیراز جنوبی - بن بست لاله - پلاک 10

منبع: فارس

کلیدواژه: مشتری اعتماد تجارت الکترونیک کیفیت تجارت الکترونیک خرید اینترنتی پرداخت آنلاین مصرف کنندگان درگاه پرداخت کسب و کار وب سایت مرحله ی بیش تر ی خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، رحمانی مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران اظهار کرد: بدهکاران گاز یا پرمصرف‌های انرژی مشترکین صنعتی بزرگ، مصرف گاز زیادی در دوره قرائت دارند که با توجه به این مصرف گاز بهای بالایی دارند که بیش از ۱۳ همت میزان مصرف صنایع بزرگ کشور است که اگر یک دوره قرائت خود را پرداخت نکنند عملاً ۱۳ همت عقب افتاده و مجموع مطالبات دولت از آنها اگر سه ماه طول بکشد مبالغ بسیار هنگفت خواهد بود.

وی افزود: با توجه به اقدامات توسعه‌ای کشور و هدفمندی یارانه‌ها، عدم پرداخت گاز بها تبعات زیادی دارد که باید به موقع پرداخت کنند تا دولت از منابع به خوبی استفاده کند.

رحمانی بیان کرد: بزرگترین بدهکاران صنایع پتروشیمی، بعد از آن فولادی‌ها و سومین هم سیمانی‌ها بزرگترین مصرف کننده و بدهکاران گازی هستند.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در مصاحبه رادیویی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ۲۵ میلیون و ۷۰۰ مشترک خانگی داریم این مقدار مصرف، فقط به صنایع برمی گردد که به صورت دوره‌ای کمیته‌ای تشکیل شده تا با برگزاری جلسات مربوطه پرداخت بدهی‌ها انجام پذیرد.

کد خبر 6095639

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • خرید امن و آسان از علی بابا با سپاهان همراه
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • بلیط فروشی بازی سپاهان و استقلال خوزستان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladsepahansport
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور