Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-07@18:02:52 GMT

تعامل با نوجوانان از دریچه «قاب امید»

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۲۴۲۳

تعامل با نوجوانان از دریچه «قاب امید»

این برنامه با هدف ارتباط با نوجوانان روی آنتن می‌رود و بخش‌هایی همچون گفت‌وگوی زنده و آیتم‌های ضبطی متنوع دارد. ذاکری در این‌باره به جام جم بیان کرد: «قاب امید» از ابتدای تابستان با تغییراتی همراه بود و به یک برنامه ترکیبی نزدیک شد که سعی دارد در فضایی شاد و صمیمی به تعامل با مخاطبان نوجوان بپردازد.

این تهیه‌کننده ادامه داد: «قاب امید» یک بخش زنده دارد که متناسب با موضوعات روز پیش می‌رود؛ همچنین در این قسمت مجری با نوجوانان موفق در عرصه‌های متفاوت گفت‌وگو می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذاکری درباره گزینش این نوجوانان بیان کرد: تعدادی از این افراد از نقاط مختلف کشور خودشان متقاضی حضور در برنامه می‌شوند و درخواستشان را از طریق شماره پیامک، تماس و شبکه‌ اجتماعی برنامه مطرح و رزومه‌هایشان را ارسال می‌کنند تا بررسی شود. همچنین شرکت‌کنندگان جشنواره خوارزمی، آموزش‌وپرورش و... دیگر منابع ما برای یافتن این نوجوانان و معرفی آن‌هاست.

«قاب امید» با اجرای فاطمه امجدیان و سیدمحمدصادق تربتیان از شنبه تا چهارشنبه روی آنتن شبکه امید می‌رود.

نوشین‌ مجلسی / جام‌جم

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: قاب امید قاب امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۲۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل سازمان همکاری اسلامی با طالبان

حسین ابراهیم طاها دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در اجلاس عمومی این سازمان با اشاره به افغانستان گفت سازمان همکاری اسلامی تعامل خود با طالبان را در چارچوب رویکرد بشردوستانه و گفتگوی سازنده ادامه می‌دهد.

وی در ادامه نیز از کشورهای عضو خواست تا از طریق صندوق امانی بشردوستانه افغانستان که تحت نظارت و مدیریت بانک توسعه اسلامی قرار دارد به تلاش‌های بشردوستانه سازمان همکاری اسلامی در افغانستان کمک کنند.

پانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی عنوان «تقویت وحدت و همبستگی از طریق گفتگو برای توسعه پایدار» از 4 تا 5 می (15 تا 16 اردیبهشت) در گامبیا در حال برگزاری است.

گفتنی است «عبدالقهار بلخی» سخنگوی وزارت خارجه طالبان نیز به همراه هیئتی به نمایندگی از هیئت حاکمه افغانستان در این اجلاس شرکت کرده است.

به گفته بلخی، هیئت طالبان قرار است در حاشیه این دیدار با مقامات عالی سازمان همکاری اسلامی و نمایندگان کشورهای عضو پیرامون مسائل دوجانبه و چندجانبه گفتگو کند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • برنامه‌های کاروان زیرسایه خورشید در استان یزد تشریح شد + فیلم
  • ویژه‌برنامه نمایشگاه کتاب شبکه امید/ «نورا» به آنتن نوجوان رسید
  • معلمان، آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان را جدی بگیرند
  • هفته جهانی نجوم، تعامل بین منجمان و شهروندان
  • تعامل سازمان همکاری اسلامی با طالبان
  • صنایع‌دستی استان کردستان از دریچه دوربین
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • ببینید | لحظه دیده شدن یسنا از دریچه دوربین نصب شده بر روی کایت
  • فیلم| لحظه دیده شدن یسنا از دریچه دوربین نصب شده بر روی کایت