Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@21:23:17 GMT

نقش خیرین در ۴۳ خدمت کنگره شهدای ایلام برجسته است

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۵۳۰۳۹

نقش خیرین در ۴۳ خدمت کنگره شهدای ایلام برجسته است

به گزارش ایرنا، سردار جمال شاکرمی روز یکشنبه در آیین اهدای یک هزار و ۵۰۰ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند استان ایلام اظهار داشت: خیرین در اجرای خدمات تعریف شده کنگره سه هزار شهید استان نقشی موثر و حضوری پررنگ دارند.

وی افزود: برگزاری کنگره ملی شهدا هرچند کوتاه است، اما آثار خدمات آن تا سال های سال ماندگاری خواهد داشت و برکات حاصل از کنگره در تمام نقاط استان و به ویژه در میان قشر محروم تاثیرگذار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امیر المومنین(ع) ایلام یادآور شد: باید دستگاه های زیر مجموعه کمیته ها نسبت به وظایف محوله خود در راستای کنگره فعال تر عمل کنند و نسبت به امور مربوط به کنگره شتاب دهی داشته باشند.

سردار شاکرمی با اشاره به آیین اهدای یک هزار و ۵۰۰ تبلت به دانش آموزان نیازمند توسط کمیته امداد، اضافه کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته مقرر شده است تا ۱۴ هزار تبلت بین این افراد توزیع شود و بخشی از این تعداد را استانداری با همکاری وزارت کشور تقبل کرده که هنوز اجرایی نشده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام هم در این آیین گفت: ۱۰ خدمت از ۴۳ خدمت تعریف شده کنگره به کمیته محرومیت زدایی با مسوولیت کمیته امداد محول شده است که این خدمات شامل مواردی چون اشتغال زایی، تامین جهیزیه، اهدای تبلت، ساخت مسکن، تامین لوزام ضروری زندگی و خدمات دیگر است.

قنبر موسی نژاد افزود: در مجموع تاکنون سه هزار تبلت به دانش آموزان اهدا شده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: کمیته محرومیت زدایی در راستای اهداف کنگره و با هدف بسط و گسترش آرمان های دفاع مقدس و شهدا خدمات گسترده ای را به محرومان و جامعه هدف آغاز کرده است.

آیین اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند با حضور تعدادی از خانواده های شهدا و ایثارگران برگزار شد.

این تبلت ها با مشارکت کمیته امداد استان ایلام و شرکت زرین معدن چاف برای دانش آموزان تامین شده است.

کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام آذرماه امسال برگزار می شود.

برچسب‌ها ایلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمیته امداد امام خمینی تبلت دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمیته امداد امام خمینی ایلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمیته امداد امام خمینی تبلت دانش آموزان تبلت به دانش آموزان کمیته امداد استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۳۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود

محمد آدیگوزل‌زاده، دبیر برگزاری کنگره شهدا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در دهم خرداد خبر داد و اظهار کرد: این کنگره مهم‌ترین راه خنثی‌سازی تهدیدات دشمنان در محیط‌های دانشگاهی بوده و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب نیز همواره تأکید دارند؛ باید شهدا را به‌عنوان الگوی جوانان معرفی کرد.

وی افزود:‌ در هفته‌های اخیر در راستای اجرای برنامه‌های«سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران» به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، اقدامات مؤثری صورت گرفته ازجمله یادواره‌ها، همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی و دیدار با خانواده معظم شهدای دانشگاه که با مدیریت کنگره در سطح استان در حال اجرا است.

دبیر برگزاری کنگره شهدا عنوان کرد: اقدامات مختلفی از قبیل ساخت یادمان شهدای استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، فضاسازی، دیوارنگاره‌ها، نصب عکس شهدا، نامگذاری اماکن به نام شهدا، تبلیغات شهری به مناسبت کنگره شهدا انجام و پیش‌بینی شده و به همین منظور هماهنگی‌هایی درباره ساخت تیزر تبلیغاتی اجلاسیه، تولید و پخش مستند روایی از شهدای استان تهران، ضبط مستند شفاهی خانواده شهدا و منسوبین و پادکست زندگینامه شهدا در دست اقدام است.

آدیگوزل‌زاده بیان کرد: جلسات استانی با مجموعه اعضای دست‌اندرکار این کنگره بزرگ در حال انجام بوده و آمادگی لازم برای برگزاری«سومین کنگره دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران» در روز دهم خرداد وجود دارد. بخش زیادی از اسناد و آثار شهدا در راستای اجرای کنگره جمع‌آوری و مستندسازی و تعداد زیادی از زندگینامه‌ها و آثار شهدا تبدیل به کتاب شده است.

وی تأکید کرد: پیش از این تولیداتی با محور شهدا شامل ابعاد مختلف زندگی و وصیت‌نامه‌های شهیدان تولید و در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده؛ البته با برگزاری این کنگره ۲۰ مستند از مجموعه ۷۰ شهید گرامی، تولید و آماده پخش است و به نحو ویژه‌تری تولیدات در حوزه شهدا استمرار می‌یابد.

 دبیر برگزاری کنگره شهدا گفت: همه ارکان و تولیدات کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران همانند دو دوره قبل با محور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در حال انجام بوده و این یکی از دستاورد‌های بزرگ کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی است. پیش از این نیز شورای سیاست‌گذاری و کمیته‌های این کنگره ازجمله کمیته مالی، فرهنگی، تدارکات و پشتیبانی، فناوری و فضای مجازی، روابط عمومی و تبلیغات، انتظامات و نظارت و بازرسی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. همچنین به‌زودی اهم فعالیت‌های کمیته اجرایی اعلام و در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • احسان طبری؛ تئوریسین برجسته چگونه از مارکسیسم برگشت و «خدمت‌گزار بزرگ نظام اسلامی» شد
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • ورود هوش مصنوعی به تشخیص‌‌های آزمایشگاهی/ لزوم آشنایی دانش‌آموزان با علوم آزمایشگاهی
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است