Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، امشب از ساعت 20 دیدار حساس تاتنهام و چلسی در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر برگزار خواهد شد. دیداری که از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به نوعی جدال مهم ستاره های خط حمله به شمار می رود. 

همه نگاه ها امشب به قدرت گلزنی هری کین و روملو لوکاکو است. دوئل جذاب از بهترین مهاجمان حال حاضر لیگ برتر انگلیس که جذابیت این مسابقه را دو چندان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هری کین پس از کش و قوس های فراوان باز هم در تاتنهام ماندنی شد و می خواهد حالا با هدایت «نونو اسپریتو سانتو» یک جایزه بدست آورد. او تاکنون در لیگ برتر انگلیس 248 بار به میدان رفته که 138 پیروزی بدست آمده و 166 گل به ثمر رسیده است. او اکنون جزو گلزنان برتر لیگ برتر انگلیس محسوب می شود و کاندید اصلی برای شکستن رکورد بیشترین گل زده در تاریخ انگلیس به شمار می رود. 


دیدار فصل گذشته تاتنهام و چلسی در تقابل توخل و مورینیو به سود آبی ها به پایان رسید. تک گل مسابقه را جورجینیو از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند

کین برای رسیدن به رکورد 260 گل «آلن شیرر» تنها به 94 گل دیگر نیاز دارد. 

از طرف دیگر روملو لوکاکو آماری درخشان از خود به جا گذاشته است. او در تیم های اورتون و منچستریونایتد درخشیده و حالا می خواهد در بهترین زمان خود در چلسی توانایی های خود را نشان دهد. او این فصل 4 بازی برای چلسی انجام داده که سهم 4 گل بوده است. 

لوکاکو در مجموع در لیگ برتر انگلیس 255 بار به میدان رفته که 114 پیروزی بدست آمده و این بازیکن توانسته 116 گل به ثمر رساند. 

در جدول لیگ برتر انگلیس، چلسی تنها یک مساوی به ثبت رسانده و تاتنهام هفته گذشته باخت عجیبی مقابل کریستال پالاس تجربه کرد. چلسی اکنون با 4 بازی و 10 امتیاز در رده چهارم و تاتنهام با 4 بازی و 9 امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفته است. 

اما سایت هواسکورد از ترکیب منتخب این 2 تیم در فصل 2021-2022 رونمایی کرد. ترکیبی که بیشتر جا برای چلسی باز کرده و 7 بازیکن در تیم خود انتخاب کرده است. 

ترکیب منتخب دربی لندن بین چلسی و تاتنهام به شرح زیر است:

دروازه بان: هوگو لوریس (تاتنهام)

مدافعان: کریستین رومرو  (تاتنهام) - آنتونی رودیگر (چلسی) - سزار آزپیلیکوئتا (چلسی)- مارکوس آلونسو(چلسی)

هافبک ها: جورجینیو(چلسی) - کواچیچ(چلسی) - هویبرگ (تاتنهام)

مهاجمان: میسون مونت(چلسی) - روملو لوکاکو(چلسی) - هری کین (تاتنهام)

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هری کین روملو لوکاکو لوکاکو کین نونو اسپریتو سانتو توخل چلسی تاتنهام لیگ برتر انگلیس دربی لندن لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۴۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوایز پایان فصل چلسی؛ همه چیز برای کول پالمر

کول پالمر از نگاه هواداران و بازیکنان چلسی، بهترین بازیکن فصل تیم بود. 

طرفداری | مراسم جوایز پایان فصل چلسی، شب گذشته در تالار بزرگ استمفورد بریج برگزار شد. مهم ترین جوایزی که در این مراسم اهدا شدند، جوایز بهترین بازیکن فصل از نگاه بازیکنان و از نگاه هواداران بود. هر دو جایزه در نهایت به همان کسی رسیدند که همه انتظارش را داشتند. 

کول پالمر بدون تردید بهترین بازیکن این فصل چلسی بوده و بیشتر از سایر هم تیمی هایش گلزنی کرده است. پالمر هم از دید هواداران و هم از دید بازیکنان عنوان بهترین بازیکن فصل تیم مردان را به خودش اختصاص داد. او 24 گل و 13 پاس گل در این فصل به ثبت رساند.

آلفی گیلچریست به عنوان بهترین بازیکن آکادمی مردان انتخاب شد، جایزه بهترین بازیکن فصل تیم زنان از نگاه هواداران و بازیکنان هم به ترتیب به جس کارتر و لارن جیمز رسیدند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • فینال جام حذفی انگلیس؛ داوران دربی منچستر مشخص شدند
  • مسکو: به اخراج وابسته نظامی روسیه توسط لندن پاسخ می‌دهیم
  • انگلیس سفیر مسکو را احضار کرد
  • جوایز پایان فصل چلسی؛ همه چیز برای کول پالمر
  • فریاد «نه به نسل‌کشی در رفح» قلب لندن را لرزه درآورد
  • زاخارووا: در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • خداحافظی احساسی ستاره‌ای ۳۹ ساله با آبی‌های لندن؛ سیلوا چرا ۴ سال در چلسی ماند؟
  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • کریستال پالاس - منچستریونایتد؛ ترکیب رسمی
  • ریچارلیسون امیدوار به آینده درخشان اسپرز: ترکیب تاتنهام در فصل آینده رقابتی‌تر خواهد بود