Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، جواد محمدی فشارکی مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: از ابتدای امسال تا ۲۶ شهریور با بازرسی از اصناف مختلف استان، ۳ هزار و ۱۲۹ پرونده تخلف تشکیل‌شده است.

وی با اشاره به بیشترین پرونده تخلف از نانوایان و خرده‌فروشان میوه به دلیل گران‌فروشی، افزود: در بین بازرسی‌ها، نانوایی که بیش از ۷ بار تخلف کرده و پلمب شده بود مشاهده‌شده است، تاکنون برای دو صنف نانوایان و خرده‌فروشان میوه به ترتیب ۳۶۸ و ۳۶۵ پرونده تخلف صنفی باز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان تصریح کرد: متخلفان علاوه بر جریمه نقدی، بنر مربوطه بر سردر مغازه آن‌ها نصب می‌شود.

وی با یادآوری کشف قاچاق، گفت: بیشترین قاچاق را در پارچه، لوام آرایشی و بهداشتی، لوازم‌خانگی و قطعات خودرو داشتیم.

محمدی گفت: قاچاق را در دوحالت، یا به خاطر تقلبی بودن اجناس، بی‌کیفیتی و غیراستاندارد بودن محصولات، یا به دلیل عدم پرداخت هزینه گمرکی شاهد هستیم.

وی با اشاره به غیراستاندارد بودن محصولات کشف‌شده، اظهار داشت: محصولات قاچاق پس از کشف و ارائه به سازمان جمع‌آوری و فروش املاک تملیکی، در تعزیرات تعیین تکلیف می‌شود.

بالغ‌بر ۱۵۰۰ نانوایی در شهر و در استان اصفهان۴۵۰۰ ثبت‌شده است که تعداد ۳۵۰ نانوائی تافتون ماشینی، ۶۵۰ نانوائی تافتون تنوری و ۳۲ واحد نانوائی سنگگ، تعداد ۱۳ واحد بربری و تعداد ۲ واحد لواش و بقیه از نوع حجیم و نیمه حجیم می‌باشند.

همچنین بالغ‌بر ۲ هزار و ۵۰۰ خرده‌فروشی در شهر اصفهان مستقر هستند.

 

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازرسان اصناف گرانفروشی تخلف صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، عبدالرسول پورعباس، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور در گفتگو با ایسنا بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد