Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در نخستین دیدار مرحله دوم دور رفت لیگ برتر هندبال، دو تیم پاس ناجا قم و رعد پدافند آمل به دیدار هم رفتند که در پایان نماینده آمل موفق شد با پیروزی از زمین خارج شود. 

دو تیم در نیمه نخست این دیدار پابه پای هم پیش رفتند طوری که این نیمه با نتیجه نزدیک ۱۴- ۱۶ به سود پاس به پایان رسید اما در نیمه دوم رعد پدافند نبض بازی را در دست گرفت و در نهایت توانست با نتیجه ۲۹-۳۴ حریفش را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نتیجه نخستین پیروزی رعد پدافند در لیگ برتر را رقم زد. 

دو تیم ذوب آهن اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در یک بازی حساس و دیدنی به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده کازرون موفق شد پیروزی را از آن خود کند.

دو تیم در نیمه نخست این دیدار بازی نزدیکی به نمایش گذاشتند هر چند که نماینده کازرون عملکرد بهتری داشت به گونه ای که تنها با اختلاف ۳ گل و با نتیجه ۱۰- ۱۳ نیمه نخست این دیدار را به سود خود تمام کرد. 

در نیمه دوم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با انسجام خط دفاع و حمله به خوبی جریان بازی را مدیریت کرد و در نهایت توانست ۳۲ بر ۲۴ حریف سرشناس خود را شکست دهد. 

همچنین دو تیم نفت و گاز گچساران و صنعت مس کرمان با هم رودرو شدند که در پایان نماینده گچساران شگفتی ساز شد و توانست حریف سرشناس و نایب قهرمان فصل گذشته را شکست دهد.

دو تیم در نیمه نخست این دیدار هر چند که بازی پابه پایی به نمایش گذاشتند به گونه ای که نیمه نخست با برتری یک امتیازی نفت و گاز و نتیجه ۹ -۱۰ به اتمام رسید، اما در ادامه گچساران بر بازی مسلط شد و در نهایت هم توانست این اختلاف یک امتیازی را حفظ کند و با نتیجه ۲۲- ۲۳ برنده این بازی شود.

مسابقات مرحله دوم دور رفت لیگ برتر هندبال فردا، ۲۹ شهریور، با انجام دو بازی بین تیم های سپاهان نوین و فولاد سپاهان اصفهان و همچنین زغال سنگ طبس و ستارگان دشتستان پیگیری می شود. مرحله دوم از دور رفت لیگ برتر باشگاه های کشور تا ۳۱ شهریور در تالار هندبال شهید قاسم سلیمانی مجموعه فدراسیون هندبال برگزار می شود. 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مرحله دوم لیگ برتر دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد.

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901090

دیگر خبرها

  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن