Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، به قلم قاضی شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران: در میانه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در خردادماه بود که مهندس طاهری معاون عمرانی امامزاده صالح در هنگام خروج از منزل در محله تجریش با ضرب گلوله به قتل رسید.

قاتل با تظاهر به نابینا بودن و با عصای سفید و لباس عربی و عینک دودی و ماسک به درِمنزل مقتول مراجعه و به محض خروج وی اقدام به شلیک گلوله می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات ریاست جمهوری،قتل به نحوه ترور و تمسک برخی سایت ها به سیاسی کردن قتل موجب شد تا شناسایی قاتل و دستگیری وی با سرعت بیشتری انجام شود.

به یاد دارم که سه شبانه روز با مجموعه اداره ۱۰ پلیس آگاهی نخوابیدم و فرضیه سازی کردیم و افراد زیادی را برای تحقیق وقت و بی وقت آوردیم پس از تحقیق، آزاد کردیم.

شاید ۱۰ فرضیه بررسی شد و پس از نافرجام بودن آن را ابطال می کردیم و سراغ فرضیه بعدی میرفتیم.فرضیه آخر که منجر به دستگیری قاتل شد رو مطرح و پس از بررسی فنی به این نتیجه رسیدیم که قاتل فرد جوانی می باشد که با خانواده مهندس طاهری در ارتباط بوده است.

یقین من به قتل توسط ایشان و تردید برخی از مجموعه پلیس به این فرد موجب شد که شخصاً با عوامل پلیس جهت دستگیری وی اقدام کنیم. با توجه به حساسیت موضوع همان شب با بدست آوردن آدرس وی برای دستگیری مراجعه کردیم. اولین آدرس منزل پدری وی بود که در آنجا حضور نداشت و وارد منزل هم نشدیم و موضوع را در پوشش دستگیری مواد مخدر فروش ( همسایه بغل)اعلام کردیم تا قاتل هوشیار نشود.

بعد مراجعه به یکی دو آدرس دیگر و عدم حضوری وی به دلایل مختلف به درِ منزل پدر خانم وی مراجعه که با عدم همکاری وی مواجه شدیم. اما با صحبت با وی قبول کرد که با ما به منزل متهم(داماد وی)مراجعه کنیم.

به درِ منزل متهم رفتیم و به نحوی که همسایه ها متوجه نشوندمتهم دستگیر و به پلیس آورده شد. تا صبح با او صحبت کردیم و دلایل و انگیزه قتل را گفتیم اما قبول دار نمیشد. طبیعی بود انکار وی و البته وظیفه متهم همین است و ما نباید اقرار محور باشیم. صبح یکی دو ساعتی استراحت کردیم تا ظهر هنگام قتل را اعتراف و انگیزه خود را نیز بیان نمود.

نتیجه سه شبانه روز کار بی وقفه جواب داد و متهم دستگیر شد. انگیزه قتل کاملا شخصی بود و ارتباطی به مسایل سیاسی و انتخابات نداشت.میخواهم بگویم که هر قتلی قابل کشف است فقط پشتکار و درایت و شجاعت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قاضی شهریاری قتل دستگیری قاتل متهم اخبار حوادث قتل قاتل دستگیری قاتل قتل مهندس طاهری سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سحر قریشی قیمت عکس علیرضا خمسه در آمریکا علیرضا خمسه بازار آزاد علی دایی قتل قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۸۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد

ظهر یکشنبه بیست و ششم فروردین ماه امسال، صدای مشاجره شدید زن و مردی در یکی از خیابان‌های محله گاندی، سکوت ظهرگاهی را در هم شکست و دقایقی بعد وقوع یک قتل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد.

به‌دنبال اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد زنی ۳۷ ساله مواجه شدند که از ناحیه شکم، گردن و کمر هدف ۲۰ ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد مردی که با مقتوله در ارتباط بوده در جریان مشاجره‌های شدید لفظی، دست به این جنایت هولناک در خیابان زده است.

تحقیقات ابتدایی از شاهدان عینی حادثه حکایت از آن داشت؛ این ۲ نفر که با هم آشنا بودند، چند دقیقه‌ای به‌دلایلی نامشخص با یکدیگر مشاجره شدیدی داشتند و آن مرد به‌صورت ناگهانی با چاقویی که همراه داشته با ضربات بی‌رحمانه مرتکب قتل شده است و درحالی که گوشی مقتوله در دستانش بوده قبل از رسیدن پلیس از صحنه جرم گریخته است.

پس از پایان تحقیقات میدانی در محل جنایت، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم، ابتدا مخفیگاه قاتل را شناسایی و سپس با دستور قضایی نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی، کارآگاهان اداره پلیس آگاهی با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی گسترده متوجه شدند متهم شبانه تهران را به‌مقصد یکی از شهر‌های شمالی کشور ترک کرده است و احتمالاً قصد دارد برای همیشه از ایران خارج شود.

تحقیقات جنایی همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با روش‌های علمی و بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم مخفیگاه متهم را در یکی از روستا‌های گرگان ردیابی کردند.

کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم بی‌درنگ راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس مرد جنایتکار را با یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

متهم در جریان بازجویی‌های اولیه به جرم خود اعتراف کرد و ماجرای جنایت را این‌طور توضیح داد: از چندی قبل آن زن قصد داشت رابطه عاشقانه ما را به پایان برساند که به‌خاطر همین موضوع خیلی عصبانی شدم و با او در حوالی خیابان گاندی قرار ملاقات گذاشتم.

مرد جنایتکار ادامه داد: هنگامی که زن را در خیابان دیدم سر همین مسئله با یکدیگر مشاجره کردیم که ناگهان من کنترل خود را از دست دادم و با چاقویی که در جیب داشتم او را با ضربات متعدد به قتل رساندم و به‌سمت خانه یکی از آشناهایم به گرگان رفتم، اما چند روز بعد توسط پلیس دستگیر شدم.

به گزارش تسنیم، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات
  • قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد