Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلم آهنگری امروز درباره وضعیت حضور پرندگان مهاجر در مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر پیش‌قراولان پرندگان مهاجر وارد استان شدند.

وی با اشاره به ورود خوتکاها در طبیعت مازندران، افزود: روزهای پایانی شهریور ماه پرندگان مهاجر وارد استان می‌شوند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران بیان کرد: درحال حاضر محیط‌بانان درگیر مرال‌ها هستند که باتوجه به حضور پرندگان مهاجر اقدامات حفاظتی را در دستور کار قرار می‌‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آهنگری با اشاره به وجود ۳۰۰ محیط‌بانان در طبیعت مازندران، تصریح کرد: معمولا محیط‌بانان در عرصه‌های حفاظت، پارک‌های ملی و مناطق حفاظت شده و علاوه بر آن در مناطق آزاد حضور فعال دارند.

وی با تاکید بر اینکه محیط زیست متعلق به همه است، خاطرنشان کرد: اگر افراد بخواهند در طبیعت دست‌اندازی کنند تاثیر مخرب آن به انسان‌ها برمی‌گردد که همه باید پای کار بیاییم.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه در کنار محیط‌بانان همیاران پحیط زیست نیز در طبیعت استان فعال هستند، گفت: لازم ایت افراد درصورت مشاهد تخلف، موارد را با سامانه ۱۵۴۰ در میان بگذارند تا در سریع‌ترین زپان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران حضور پرندگان مهاجر در مازندران پرندگان مهاجر محیط بانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۸۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداو سیما رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: این سازمان با هدف تجهیز مناطق حفاظت شده ۱۰۰ دستگاه خودروی عملیاتی را تا پایان سال به پاسگاه‌های محیط بانی تحویل می‌دهد.

کبری نوجوان گزارش می دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خریداری پرندگان برای بازگردان آن‌ها به طبیعت + فیلم
  • خط و نشان محیط زیست و میراث فرهنگی در میانکاله برای یکدیگر
  • جنجال در منطقه میانکاله؛ ممانعت محیط بانان از ورود مصالح ساختمانی
  • بازگردان پرندگان به طبیعت به همت دوستدار محیط زیست
  • ممنوع شدن توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • تحویل خودرو‌های عملیاتی به محیط بانان کشور
  • میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی
  • استفاده از پهپاد برای پایش‌تالاب‌ها
  • تجهیز محیط بانان با به‌روزترین فناوری‌های دنیا
  • پاکسازی حاشیه سد مهاباد به مناسبت روز جهانی زمین پاک