Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی کجانی روز دوشنبه در آیین معارفه شهردار حسن آباد فشافویه اظهار داشت: انتخاب شهردار کارآمد و متخصص از سوی شوراهای اسلامی شهر در حفظ و صیانت از منافع عمومی تاثیر بسزایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه شورای اسلامی شهر نظارت بر اجرای قوانین و نحوه خدمات رسانی به مردم است و شهرداری نیز وظیفه اجرایی دارد و بایستی بین نظارت و اجرا تمایز قائل شد تا به روند توسعه و پیشرفت شهر آسیب وارد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول اضافه کرد: حسن‌آباد فشافویه اولین شهر از توابع شهرستان ری است که در بیش از چهار دهه پیروزی انقلاب اسلامی، خدمات ارزشمند و ماندگاری به مردم شریف این شهر ارائه شده،  اگرچه تا رسیدن به نقطه ایده آل فاصله زیادی است.

معاون استاندار تهران افزود: توسعه و پویایی شهر تنها با تدوین برنامه ای منسجم از سوی شورای اسلامی و اقدامات خلاقانه و بروز توسط شهرداری میسر می شود و در این راستا توجه به مطالبات مردم و مردمی بودن از همیت ویژه ای برخوردار است.

وی تاکید کرد: شورای اسلامی و شهرداری حسن آباد فشافویه با استفاده از بودجه های ملی و استانی راه اندازی کمربندی، ایجاد ایستگاه دوم آتشنشانی و ارتقای سطح آگاهی در حوزه حقوق شهروندی و برنامه ریزی دقیق در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و رضایتمندی مردم و همچنین شناسایی نقاط کم برخوردار حوزه شهری، جلوگیری از جذب نیروی انسانی بدون سیر مراحل قانونی چ، دلسوزی در روند احقاق مطالبات مردمی و نظارت بر نحوه اجرای طرح ها بدون دخالت در امور جاری و چگونگی  تفکیک های متعدد بدون آماده سازی و ایجاد سرانه در این شهر را به عنوان اولویت و نقشه راه قرار دهند.

آیین تکریم و معارفه شهردار حسن آباد بخش فشافویه با حضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، طاهری نسب مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران، امام جمعه و بخشدار فشافویه، رئیس حوزه قضایی بخش فشافویه، اعضای شورای اسلامی شهر حسن آباد و سایر مسئولان برگزار شد.

با حکم استاندار تهران، شیرزاد یعقوبی به عنوان شهردار حسن آباد فشافویه منصوب شد.

بخش فشافویه از توابع شهرستان ری به مرکزیت حسن آباد با ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران - قم قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان ری شورای شهر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری شورای شهر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شهرستان ری شورای شهر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور حسن آباد فشافویه شورای اسلامی شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد

سیزدهمین جلسه پیاپی شورای اسلامی شهر اهواز با دستور کار برکناری شهردار اهواز برگزار نشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ جلسه شورای اسلامی شهر اهواز با دستور کار برکناری شهردار اهواز به علت غیبت برخی از اعضا در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، لغو شد.

این جلسه که بنا بود از ساعت ۹:۰۰ امروز با دستور کار «برکناری شهردار اهواز» برای سیزدهمین بار برگزار شود، پس از ۴۰ دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی ۶ عضو غایب در جلسه بودند.

پیش از این ۱۲ جلسه نیز با دستورکار برکناری شهردار اهواز به علت حضور نداشتن برخی اعضا تشکیل نشد.

کد خبر 747542

دیگر خبرها

  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • اجرای طرح نور تأمین کننده منافع زن و خانواده است