Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی کاظمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام با اشاره به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در کنار مشارکت با سایر دستگاه‌های ذیربط در برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان، مسئولیت کمیته جمع‌آوری آثار و تکریم شهدا را بر عهده دارد، اظهار کرد: در آستانه برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان به دستور استاندار و رییس ستاد کنکره، نهضت دیدار با خانواده معظم شهدا با مشارکت دستگاه‌های اداری و شرکت‌های دولتی و غیردولتی از نیمه دوم شهریورماه سال ۱۴۰۰ آغاز و ضمن تجدید عهد و میثاق با شهدا و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی از والدین و همسران شهدای والامقام تقدیر به عمل می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این دیدارها با حضور نمایندگان سپاه و بنیاد شهید و مدیر دستگاه و شرکت در مرکز استان و شهرستان اجرا می‌شود، تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های ۳۵۳۵ شهید استان زنجان یکی از اقدامات ویژه کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان زنجان است.

کاظمی با اشاره به اهداف اجرای این طرح، افزود: آشنایی با مشکلات خانواده‌ها و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و اطلاع از احوال ایثارگران در این دوران کرونا و انجام توصیه‌های لازم، قرار گرفتن تمام مدیران اجرایی استان در این فضای معنوی و اهتمام در پیش برد برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت و مساعدت در حل مسائل و مشکلات خانواده‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و رفاهی از جمله اهداف این طرح به شمار می‌رود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه در این دیدارها یک تندیس متحدالشکل و لوح تقدیر با حضور مدیران استان زنجان به این خانواده‌ها تقدیم می‌شود، یادآور شد: جمع‌بندی و احصا مشکلات و مطالبات خانواده‌ها بعد اجرای طرح انجام می‌شود.

کاظمی با اشاره به اینکه محتوای دیدارها و هماهنگی با خانواده شهدا از سوی بنیاد شهید استان زنجان انجام می‌شود، افزود: از خانواده شهدا در شهرها، روستاها و بخش‌های استان با حضور نمایندگانی از استانداری، دستگاه‌های اجرایی، سپاه و بنیاد شهید دیدار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این دیدارها با مجوز ستاد کرونای استان زنجان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

کد خبر 5308887

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری بنیاد شهید زنجان یادواره شهدا علی کاظمی ویروس کرونا واکسن کرونا هفته دفاع مقدس آمار کرونا بوشهر واکسیناسیون کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه اردبیل اربعین 1400 گرگان مجلس شورای اسلامی اربعین حسینی ایلام شهید استان زنجان ۳۵۳۵ شهید استان خانواده ها بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین یادواره ۵۲ شهید کارگر شهرستان دامغان ظهر سه شنبه با حضور خانواده معزز شهدا، ایثارگران و همچنین فعالان کارگری، کارگران و کارآفرینان و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات شرکت فولاد دامغان برگزار شد.

امام جمعه دامغان در این مراسم معنوی ضمن بیان اینکه هرچه که امروز کشور ما دارد ودر آینده خواهد دات به برکت خون شهدا است، گفت: خون پاک شهدا جریان ساز است و امروز برگزاری این دست یاواره ها به این جریان سازی کمک می کند.

حجت الاسلام حسن رستمیان به جبهه کارو تولیدبه مثابه خط مقدم جهاد اقتصادی کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: کارگران به عنوان مجاهدان عرصه تولید نقش بسزایی در رونق وپیشرفت تولیدکشور دارند

وی افزود: به این دلیل دشمنان نمی‌توانند دربخش نظامی با ایرا ن مقابله کنند مقوله فرهنگ دینی را هدف قرار گرفتند که ما باید با سرمایه گذاری در بخش فرهنگی واجرای برنامه های معنوی وفرهنگی اهداف دشمنان را خنثی کنیم.

اجرای برنامه فرهنگی هنری وقرایت سرود گروه سراج، وبیان خاطرات آقای عالمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه ها بود درپایان از پنج خانواده شهید کارگر به نمایندگی از دیگر خانواده شهدای کارگر شهرستان دامغان تقدیر شد.

کد خبر 6093342

دیگر خبرها

  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • شهدا معلم همیشگی شرافت و نماد اعتلای اخلاق و غیرت هستند
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی