Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سهیلا باشتویی مدیر بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های گچساران گفت: هر بسته اهدایی لوازم التحریر شامل ۱۷ قلم از جمله کیف، کفش، دفتر، خودکار، مداد رنگی، ماژیک، پرگار ، دفتر یادداشت، لیوان، پاک کن، مداد تراش، خط کش، کفش است.

باشتویی ارزش هر بسته لوازم التحریر را پنج میلیون ریال اعلام کرد و افزود: برای حمایت از تولید کنندگان ایرانی همه نوشت افزارها از نوع داخلی خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه دانش آموزان بی بضاعت از قبل شناسایی شده و پیش از آغاز سال تحصیلی بین آنان توزیع می‌شود بیان کرد: این وسایل به همت قرار گاه محرومیت زدایی آبشار عاطفه‌ها و خیران گچسارانی تهیه شده است.

مدیر بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌های گچساران ابراز داشت: ۴۹۸ خانوار نیازمند در نقاط مختلف این شهرستان زیرپوشش حمایت‌های موسسه آبشار عاطفه‌ها هستند.

باشتویی افزود: این افراد از سوی این موسسه برای تحصیل، ازدواج آسان، اکرام ایتام و هزینه‌های درمانی حمایت می‌شوند.

او عنوان کرد: همچنین ۱۴۰  کودک یتیم زیر پوشش آبشار عاطفه‌های این شهرستان است.

موسسه مردم نهاد آبشار عاطفه‌ها در سال ۱۳۸۰ در سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در مشهد مقدس تأسیس شده و استان های ایلام، بوشهر، کردستان، خراسان جنوبی، لرستان، گلستان، سیستان و بلوچستان و کهگیلویه و بویراحمد از جمله استان های محروم هدف این موسسه خیریه هستند.

بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها  بیش از ۶۰۰ شعبه در سراسر کشور و ۱۱۰ شعبه در تهران دارد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد آبشار عاطفه ها لوازم التحریر آبشار عاطفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۵۹۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رقابت ها با حضور پرشور دانش آموزان البرزی برگزار شد و نفرات برتر به مرحله کشوری صعود می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) روش خطرناک دانش آموزان یک روستا برای رفتن به مدرسه
  • هشدار حزب التحریر به طالبان
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • بیانیه حزب التحریر درباره بازداشت‌های اعضایش توسط طالبان
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • (ویدئو) دانش آموزان با سوخت‌بر‌ها به مدرسه می‌روند!
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری