Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نماینده لبنانی وابسته به حزب «القوات اللبنانیه» (نزدیک به سعودی و آمریکا) ضمن مطرح کردن این سوال که چرا کشور‌های حاشیه خلیج فارس برای لبنان سوخت نفرستادند، گفت، دوست در زمان سختی‌ها شناخته می‌شود و ایران دوست لبنان است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سوخت خریداری شده از ایران که «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله وعده آن را داده بود، هفته گذشته وارد لبنان شد و این موضوع واکنش‌های متفاوتی را در لبنان به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین ارتباط «سزار معلوف» نماینده لبنانی وابسته به حزب «القوات اللبنانیه» (نزدیک به سعودی و آمریکا) گفت، از منطق اخلاقی و انسانی و برای کاستن از رنج ملت لبنان از سوخت ایرانی استقبال می‌کند.

بر اساس گزارش «النشره»، وی در سوالاتی افزود، کشور‌های حاشیه خلیج فارس در لبنان کجا هستند؟ آیا آن‌ها نمی‌توانستند برای لبنان نفت بفرستند؟ آیا کسی مانع آن‌ها شده بود؟ آیا در این صورت لبنان تحریم می‌شد؟ دوست در هنگام سختی‌ها شناخته می‌شود.

معلوف تأکید کرد: چه جایگزنی وجود دارد تا به نفت ایران نه بگویم. ترازوی من کرامت ملت لبنان است.... ایران دشمن لبنان نیست. ما در ایران سفارت داریم و ایران در لبنان سفارت دارد. در حالی که اسرائیل تنها دشمن لبنان است هیچ کسی حق ندارد که بگوید چه کسی دوست و چه کسی دشمن لبنان است.

وی ادامه داد، ملت لبنان در حال احتضار است و سوخت ایران به تمام ملت لبنان داده می‌شود و همه لبنانی‌ها باید از کسی که این سوخت را به لبنان رسانده، قدردانی کنند.

معلوف درباره روابط خود به حزب القوات نیز گفت، هیچ کسی نمی‌تواند وی از این حزب و این حزب را از وی دور کند.

سزار معلوف پیش‌تر نیز به دفاع از طرح واردات سوخت از ایران پرداخت و از سفیر آمریکا انتقاد کرد

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ملت لبنان سوخت ایران کشور های حاشیه خلیج فارس ملت لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۰۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان، دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می‌کنم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‏های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‏‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشان های دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می کنم و امیدوارم این پیروزی که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاههای ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 847889 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی سید ابراهیم رئیسی تایلند ایران

دیگر خبرها

  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست راهبرد برد- برد است
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • سکانس خنده‌دار از حرف زدن نعیمه نظام‌دوست به زبان روسی (فیلم)
  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی