Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@15:30:05 GMT

اتحادیه علما: داعش و القاعده ارتباطی با اسلام ندارند

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۶۹۱۵

اتحادیه علما: داعش و القاعده ارتباطی با اسلام ندارند

تصویری از نیرو‌های داعش در افغانستان به گزارش تابناک به نقل از ایرنا, و به گزارش روز دوشنبه روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی چاپ لندن، اتحادیه مزبور که مقر آن در دوحه پایتخت قطر قرار دارد، بر حرام بودن اقدامات گروه‌های یاد شده تاکید کرد.

اتحادیه یاد شده خاطرنشان کرد: این گروه‌ها توسط محافل اطلاعاتی بین المللی و منطقه‌ای برای خدشه دار کردن چهره اسلام شکل یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اتحادیه جهانی علمای مسلمین انفجار‌های اخیر افغانستان که داعش مسئولیت آن‌ها را برعهده گرفته را به شدت محکوم کرده و از آن‌ها به عنوان جنایات خرابکارانه خطرناک و حرام در تمامی ادیان آسمانی و قوانین بین المملل نام برد.

این نهاد بین المللی اسلامی از جوانان فریب خورده توسط داعش خواست تا از رویکرد اشتباه خود دست بردارند و توبه کرده و جنایات یاد شده را که در تضاد با شرع مبین اسلام است را مردود بدانند و در خدمت سرزمین و مردمان خود قرار بگیرند.

اتحادیه با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: داعش و القاعده و سایر گروه‌های تروریستی هیچ پیوندی با اسلام ندارد، زیرا چگونه ممکن است بتوان مسلمانان را به ناحق به قتل رساند آن هم در کشوری همچون افغانستان که از لوث وجود اشغالگران آمریکایی پاک شده است.

بیانیه مزبور ادامه داد: تمامی ائتلاف‌های بین المللی شکل گرفته در افغانستان، عراق، سوریه، سومالی و سایر نقاط جهان تحت عنوان مبارزه با تروریسم به بسیاری از مسلمانان ساکن مناطق یاد شده و همچنین اسلام واقعی مبتنی بر عدالت و عزت و محبت و میانه روی آسیب رسانده اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اربعین 1400 اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت سازمان همکاری شانگهای محمدباقر ذوالقدر اتحادیه جهانی علمای مسلمین داعش القاعده اربعین 1400 اعمال ماه صفر توافق هسته ای موقت سازمان همکاری شانگهای محمدباقر ذوالقدر یاد شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۶۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان علما و روحانیون اهل سنت با بیان اینکه شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است از مردم گنبد کاووس خواستند در مرحله دوم انتخابات حضوری پر شور دشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • هشدار به اتحادیه اروپا درباره مصادره دارایی‌های روسیه
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • فضل الرحمان: برای بهبود روابط پاکستان و طالبان مجازات می‌شوم
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • سه جریان مخالف استاد مطهری
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • دعوت علما و روحانیون اهل سنت از مردم گنبدکاووس برای حضور پر شور در مرحله دوم انتخابات
  • دیدگاه علما و روحانیون شیعه و سنی کردستان در مورد امام صادق(ع)