Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه گزیده‌ای از پست‌های ورزشکاران ایرانی و خارجی را در فضای مجازی مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید

خوشحالی والیبالیست های ایرانی از کسب عنوان قهرمانی آسیا/ پرواز دیدنی دروازبان منچستر برای مهار توپ

مائورو ایکاردی بازیکن تیم پاری سن ژرمن با انتشار پستی در فضای مجازی تصاویری از بازی اخیر این تیم را به اشتراک گذاشت.

فدریکو والورده هافبک تیم رئال مادرید عکسی از خودش در زمین بازی را به اشتراک گذاشت و نوشت:

" هنوز تا انتها "

محمد اسدی بازیکن تیم ماشین سازی تصویری لاکچری از خودش را با مخاطبانش به اشتراک گذاشت.

کریم بنزما بازیکن تیم رئال مادرید خوشحالی اش از بازی اخیر این تیم در زمین چمن را به اشتراک گذاشت و نوشت: 

" هر روشی برای پایان دادن. بیا بریم "

شجاع خلیلزاده بازیکن تیم پرسپولیس با انتشار تصویری از خودش در فضای مجازی نوشت:

" تو زِندگی هر روزی که
واسه دلت زندگی کردی بُردی،
حتی اگه اشتباه کرده باشی "

لیبران جیمز اسطوره بسکتبال آمریکایی تصویری از حضورش در استادیوم ورزشی در کنار مجیک جانسون دیگر بسکتبالیست آمریکایی را منتشر کرد.

کریستین رونالدو بازیکن تیم منچستر یونایتد تصویری از خودش در حال دست زدن را منتشر کرد و درباره بازی شب گذشته این تیم جملاتی را نوشت.

" با هم قوی تریم. برای همه حمایت هایتان سپاس. همیشه "

شایان مصلح فوتبالیست ایرانی که به تازگی به تیم گل گهر سیرجان پیوسته است با انتشار پستی درباره قرارداد جدیدش با این تیم متنی را با هوادارانش به اشتراک گذاشت.

" به نام خدا

بعد از خداحافظی با هواداران سپیدرود و پرسپولیس،این بار بعد از دو سال،جبر روزگار مجبورم کرد تا از شما هواداران سپاهان و مردم شریف اصفهان خداحافظی کنم.
همیشه یاد گرفته ام ضعف های خودم در همه ی زمینه ها را با حُسن خلق جبران کنم و از خودم خاطره ی بدی برای کسی به جا نگذارم.
اگرچه چند هفته ای می شود که ناملایمتی با من از طرف عده ای به اوج خودش رسیده اما همه ی ما ممکن الخطا هستیم و من زشتی رفتار آن ها را به مهربانی و بزرگی شما هواداران سپاهان می بخشم و امیدوارم شما هم بدی ها و اشتباهات و کوتاهی های مرا حلال کنید.
همان طور که هرگز به گذشته ی خودم پشت نکرده ام و استقلال و داماش و سپیدرود و پرسپولیس را در گوشه ی قلب خودم به عنوان تیم هایی که در آن بازی کرده ام نگه داشته ام از این به بعد سپاهان را هم در ویترین خاطراتم یادگاری نگه می دارم که یاد گرفته ام همیشه حرمت نگه دارم حتی اگر عده ای بی حرمتی کنند.

و اما از امروز به مدت دو سال در خدمت باشگاه گلگهر خواهم بود و مثل همیشه از امیر قلعه نوعی و اعتماد همیشگی اش سپاسگزارم.
به امید رقم زدن روزهای خوب برای مردم شریف استان کرمان و شهر سیرجان.

یاعلی مدد
دوست دار شما:
علی (شایان)مصلح "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبالیست ایرانی فوتبالیست معروف اشتراک گذاشت فضای مجازی بازیکن تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۷۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!

به گزارش ورزش سه، یوسف بلایلی، بازیکن الجزایری، در صحبت با یکی از رسانه‌های الجزایری از احوالاتش در طی یک سال اخیر صحبت کرد.
این بازیکن الجزایری در پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تیم القطر بازی می‌کرد اما در مسابقات جام اعراب که به میزبانی قطر برگزار می‌شد، برابر این تیم گل زد و عنابی‌ها را از این مسابقات حذف کرد؛ این موضوع با واکنش شدید مسئولان قطری باشگاه القطر همراه شد و ابتدا او را از تیم کنار گذاشتند و در نهایت تصمیم به فسخ گرفتند.

این بازیکن پس از آن در شرایطی که آقای گل لیگ ستارگان قطر بود با افت شدیدی همراه شد اما تیم ملی الجزایر این بازیکن را از تیمش کنار نگذاشت. 

او در سن ۳۲ سالگی در مولودیه الجزایر توپ می‌زند و در فصل جاری موفق شد در ۲۱ بازی ۱۴ گل و ۱۳ پاس گل ثبت کند آماری خارق‌العاده برای او به شمار می‌رود و نشان می‌دهد او توانسته شرایط فنی روزهای گذشته را بازیابی کند. 

جمال بلماضی سرمربی سابق تیم ملی الجزایر که ۷ سال با این تیم کار کرده بود و نسلی فوق العاده را در فوتبال آفریقا ساخت، به عنوان یک مربی با تجربه از شاگردش خواست که وزن خودش را کاهش دهد و با برنامه‌ای غذایی و فیزیکی، یوسف بلایلی موفق شد ۱۱ کیلو در دو ماه کم کند. 

او با اینکه اکنون بهترین بازیکن لیگ الجزایر شناخته می‌شود و در آخرین بازی‌های تیم ملی الجزایر زیر نظر بلماضی توانست فرم خوبی از خودش نشان دهد، در برنامه‌های تاکتیکی ولادیمیر پتکوویچ سرمربی سوئیسی و جدید الجزایر جایی ندارد اما قول داده که دوباره به این تیم برگردد.

دیگر خبرها

  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس
  • یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس
  • واکنش سپاهان به بیانیه پرسپولیس: گستاخی بزرگی بود
  • سپاهان به پرسپولیس: نوشتن آن بیانیه گستاخی بزرگی بود
  • روایت مدیر تیم سپاهان از بانوان هوادار پرسپولیس؛ پرتاب سنگ و آب جوش، فحاشی و حرکات بسیار ناشایست
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس!
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست 20 سال گذشته امارات
  • واکنش سپاهان به رفتار هواداران پرسپولیس