Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید صدری سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این باشگاه گفت: سمیعی علی‌رغم اصرار من، هیئت مدیره و سجادی به دلیل مشکلات شخصی استعفا داد. او یار بسیار خوبی برای ما بود و زحمات زیادی برایمان کشید. تا زمان معرفی مدیرعامل، من امور باشگاه را پیگیری می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط حساسی در پرسپولیس فراهم است. طی هفته‌های آینده، مدیر عامل جدید معرفی می‌شود.

او ادامه داد: تا قبل از دیدار مقابل الهلال، تغییری در کادر مدیریتی نداریم. لیگ قهرمانان آسیا برایمان اهمیت دارد. امیدوارم بتوانیم دل هوادارانمان را شاد کنیم. بازیکنان مد نظر گل محمدی را جذب کردیم، اما برای بازیکن خارجی، پنجره مان بسته است. ۲ دیدار تدارکاتی قبل از بازی با الهلال خواهیم داشت تا با آمادگی کاملی به مصاف این تیم برویم. نامه‌های مختلفی به AFC و FIFA زدیم تا طلب کالدرون را پرداخت کنیم و امیدواریم نتیجه بخش باشد. میزان طلب بلوکه شده، ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار است. تیم سرحال و خوبی داریم و می‌توانیم موفقیت‌های گذشته را تکرار کنیم. نامه‌ای به شیخ سلمان دادیم و امیدوارم بتوانیم کاری در این خصوص انجام دهیم.

طلب کالدرون و دستیارانش، ۷۰۰ هزار یورو است

او در ادامه افزود: طلب کالدرون و دستیارانش، ۷۰۰ هزار یورو است. با کالدورن صحبتی داشتم. بدهی‌های باشگاه، مربوط به گذشته است و به وضعیت فعلی ارتباطی ندارد. برای اینکه بتوانیم امورات باشگاه را بچرخانیم، مجبوریم این بدهی‌ها را پرداخت کنیم. کارگزار با ما یک قرارداد ۳ ساله داشت. سعی داریم تا قبل از شروع فصل جدید پاداش‌ها را به طور کامل پرداخت کنیم. از فصل گذشته مبلغی مانده و در اسرع وقت، آن‌ها را تسویه می‌کنیم. فصل گذشته شرایط مالی سختی داشتیم، اما بازیکنان و کادرفنی تعامل خوبی با یکدیگر داشتند.

او در پایان گفت: ابراهیم شکوری با پایان دوره خدمت می‌تواند به باشگاه برگردد. سیاست ما، تعامل با تیم ملی فوتبال است زیرا تیم ملی متعلق به کل کشور است.

بیشتر بخوانید

بازی سوپرجام فوتبال ایران به تعویق افتاد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۸۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود

پرسپولیس به طور قطع تغییرات زیادی را در فصل آینده لیگ برتر خواهد داشت.

به گزارش طرفداری، یکی از نکات اصلی در تغییرات آتی پرسپولیس، بازگشت مرتضی پورعلی گنجی به عمق خط دفاعی این تیم خواهد بود.

فصل نقل و انتقالات همیشه آبستن اتفاقاتی بعضا عجیب و غیرقابل پیش بینی است اما با توجه به اظهار نظرات، مذاکرات پنهانی و حوادث این روزها، این تغییرات برای پرسپولیس غیرقابل انکار خواهد بود.

پرسپولیس در خط دفاعی مرتضی پورعلی گنجی را برای فصل آینده خواهد داشت. یاسین سلمانی جزو بازیکن هایی است که بعد از مصدومیتش در ترکیب این تیم حضور خواهد داشت. سعید صادقی یک نیمکت نشین محض برای این تیم شده و اوسمار تمایل زیادی به استفاده از او ندارد و او هم برای سال آینده از پرسپولیس کنار خواهد رفت. رامین رضاییان با تمام شدن دوره قراردادش با سپاهان و تمایل اوسمار برای حضورش در پرسپولیس، تنها یک قدم با بازگشت به پرسپولیس فاصله دارد. علی علیپور جزو بازیکن هایی است که فصل آینده بر اساس تمایلش به بازگشت به پرسپولیس، پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد. پرسپولیس از بین فرشاد فرجی و علی نعمتی (با توجه به بازگشت مرتضی پورعلی گنجی) یکی را قطعا کنار خواهد گذاشت. به نظر می رسد دانیال اسماعیلی فرد با توجه به بازگشت احتمالی رامین رضاییان و تمایل کادر فنی آینده تراکتور به استفاده از او، از پرسپولیس جدا شود. پرسپولیس تمایلی به ادامه حضور وحدت هنانوف نداشته و احتمالا سهمیه بازیکن خارجی خود را فصل آینده در خط حمله پر خواهد کرد.

بسیاری از مردان اصلی پرسپولیس تمدید قرارداد نکرده اند اما به فرض تمدید محتمل آن ها برای فصل آینده، به نظر می رسد ترکیب پرسپولیس با جذب یا بازگشت نفراتی مثل یاسین سلمانی، مرتضی پورعلی گنجی، رامین رضاییان و علی علیپور تغییرات عمده ای داشته باشد. 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • سیلی البلیهی به بازیکن الهلال پس از بازی حساس
  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • جدیدترین قیمت رمزارزها: ۱۷ ارديبهشت
  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • حجاج بیت الله الحرام از هفته آینده به حج اعزام می‌شوند
  • قیمت هر کیلو گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان/ آغاز خرید از هفته آینده
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان/ زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد | قیمت جدید انواع ارزهای دیجیتال
  • زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد