Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@02:21:12 GMT

مددی «جَنم» کاری‌اش را از دست داده بود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۹۲۰۳

مددی «جَنم» کاری‌اش را از دست داده بود

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت هر فردی به‌عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب می‌شود باید ثبات داشته باشد تا بتواند برنامه‌هایش را اجرایی کند.

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار درباره استعفای مددی از مدیرعاملی استقلال اظهار داشت: با توجه به شرایطی که در چند ماه گذشته بر استقلال حاکم بود، استعفای مدیرعامل اتفاقی مثبت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وجهه‌ مددی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه را از بین رفته و بهتر بود که از باشگاه جدا می‌شد.

وی ادامه داد: اکثر بازیکنان با مصاحبه‌های‌شان رو در روی مدیریت باشگاه و شخص مددی قرار گرفتند و در چنین شرایطی طبیعی است که فضای خوبی برای کار کردن و مدیریت مسائل باشگاه وجود نداشته باشد. مددی ”جَنم“ کاری‌اش را از دست داده بود و نمی‌توانست مشکلات را مدیریت کند.

بیشتر بخوانید:

فکری: عاقبت اعتماد همین بود، باید خانه‌ام را بفروشم

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه نباید برای انتخاب مدیرعامل جدید عجله داشته باشیم، تصریح کرد: از سجادی وزیر ورزش و جوانان خواهش می‌کنم که بدون شتاب و عجله دست به انتخاب مدیرعامل استقلال بزند. اگر چند روز تا یک هفته هم طول بکشد ایرادی ندارد، اما وزارت ورزش و اعضای هیئت مدیره یک انتخاب مناسب و شایسته داشته باشند.

ورمزیار ادامه داد: حلقه گمشده استقلال در چند سال گذشته عدم ثبات بوده است و باید با یک انتخاب خوب فردی را جایگزین کنیم که بتواند با رصد مسائل و شناخت مشکلات استقلال در جایگاه مدیرعامل قرار بگیرد. فردی که انتخاب می‌شود باید بداند که قرار است سه یا چهار سال در این سمت کار کند و با برنامه‌ریزی اصولی اهداف کوتاه‌ و بلند مدت را برای موفقیت باشگاه ترسیم کند.

وی در پاسخ به این پرسش که «با توجه به استعفای مددی شرایط برای ادامه فعالیت مجیدی چگونه خواهد بود؟»، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یک ماه دیگر لیگ برتر شروع خواهد شد و بازیکنان جدید با نظر مجیدی به تیم آمدند، بهتر است او در تیم بماند، چون زمان کم است و فرصت تغییرات فنی در تیم نیست. البته تصمیم‌گیرنده نهایی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل جدید هستند و ممکن است که بگویند می‌خواهیم مربی خارجی سطح بالا بیاوریم. طبیعی است که مربی خارجی باکیفیت بیشتر می‌تواند به استقلال کمک کند، اما با توجه به اینکه تیم بسته شده است بعید می‌دانم کسی جایگزین مجیدی شود. ‌

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان فرهاد مجیدی احمد مددی استقلال صادق ورمزیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۹۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: در رابطه با دیدار هفته پایانی استقلال با پیکان بهترین راهکار انتخاب خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آتیلا حجازی درباره حضورش در سازمان لیگ اظهار داشت: امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال - ذوب‌آهن بود. تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به‌عنوان بازوی توانمند کنارمان باشند.

حجازی: فقط استقلال،بدون پس‌وپیش/ به خاطر تیمم از خارج برگشتم

وی در مورد برگزاری بازی استقلال با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر که گفته می‌شود با حضور تماشاگران به انجام خواهد رسید، گفت: در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • نکونام: هر کاری دلم بخواهد می‌کنم
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد
  • پاسخ به مهم‌ترین پرسش هواداران استقلال؛ مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد