Web Analytics Made Easy - Statcounter

انوشیروان محسنی بندپی از آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در استان تهران از امروز ۳۰ شهریورماه خبر داد.

به گزارش برنا؛ انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در جلسه مدیریت و مقابله با کرونا استان تهران گفت: روند قابل قبولی در کاهش بیماران سرپایی، بستری، بستری ویژه و فوتی ها را در هفته چهارم شهریور داشتیم چنانکه ۱۴ درصد فوتی ها، ۱۶ درصدی بیماران سرپایی، ۱۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ بستری عادی کاهش پیدا کرد که اگر روند کاهشی در هفته آینده داشته باشیم بستری عادی و ویژه نیز کاهش می یابد.

استاندار تهران افزود: در استان تهران روند واکسیناسیون را تسریع بخشیدیم و در جلسه جمعه مقرر شد از سه شنبه ۳۱ شهریورماه ظرفیت به ۲ برابر افزایش یابد که در این زمینه آمادگی لازم وجود دارد و تا امروز ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار واکسن شامل ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار دز اول و ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار دز دوم تزریق شده است.

محسنی‌ بندپی با بیان اینکه ۳۲۴ مرکز تجمیعی داریم عنوان کرد: از روز چهارشنبه ۱۶۰ ایستگاه در بیمارستان های خصوصی ایجاد می شود ضمن اینکه هلال احمر ۷ مرکز ایجاد می کند و شهرداری تهران نیز لیست مراکز مستقل خود را اعلام می کند.

او در ادامه گفت: مراکز بیمارستانی تامین اجتماعی ۱۰ مرکز ایجاد می‌کنند و هیچ محدودیت سنی قائل نشوند و افراد بالای ۱۸ سال پذیرش شوند؛ در برخی شهرستان‌ها بالای ۷۰ درصد واکسیناسیون انجام شده است و در تهران با افزایش مراکز و بسیج همه امکانات و ظرفیت ها از فردا پای کار خواهند بود تا روزانه ۷۰۰ هزار دز واکسن طی ۱۰ روز تزریق شود.

محسنی بندپی در مورد وضعیت واکسن به دانش‌آموزان تصریح کرد: معاون بهداشتی وزارت بهداشت اعلام کرده که دز واکسن سینوفارم و برکت برای دانش‌آموزان تزریق می شود و زمینه اجرایی شدن این دستورالعمل را فراهم می‌کنیم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: ۴ مرکز شبانه روزی و خودرویی جدید ایجاد می شود و در مجموع ۱۲ مرکز شبانه روزی داریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران واکسیناسیون بیمارستان هلال احمر شهرداری تهران تامین اجتماعی بسیج معاون وزارت بهداشت شبانه روزی بسیج هلال احمر مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند

حسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روز انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: سیلوهای خرید از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین عوامل تشخیص و ذیحساب و ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام در سیلوها جهت نظارت بر روند خرید مستقر می‌باشند.

اسماعیلی عنوان کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

کد خبر 6090486

دیگر خبرها

  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی