Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه امام(ره) از همان ابتدای انقلاب به دنبال تحقق آرمان‌هایی بود که انبیای الهی داشتند گفت: بدون جهاد، ایثار، شهادت و فدا کردن برخی افراد آرمان‌ها در جامعه محقق نمی‌شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان همدان اظهار داشت: آرمان‌های انقلاب اسلامی همان آرمان انبیای الهی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امام(ره) از همان ابتدای انقلاب به دنبال تحقق آرمان‌هایی بود که انبیای الهی داشتند گفت: بدون جهاد، ایثار، شهادت  وفدا کردن برخی افراد آرمان‌ها در جامعه محقق نمی‌شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان  ادامه داد: اگر امروز آرمان‌ها زنده است و حرفی از مقدسات و معارف الهی وجود دارد و یا اینکه معنویت تبدیل به دغدغه بشر شده به دلیل وجود انقلاب اسلامی و این خون و دل خوردن‌هایی بود که رخ داد.

وی عنوان کرد: روحیه ایثار، گذشت و پیوستن به لقاءالله یکی از برکات ارزشمند از دستاورد انقلاب اسلامی بوده و به نام انقلاب اسلامی عجین شده است.

4 هزار بسته معیشتی و لوازم‌التحریر در هفته دفاع مقدس در شیراز توزیع می‌شوداستاندار اصفهان: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان در گرو هم‌افزایی تمامی دستگاه‌ها و نهادها است50 هزار پیشکسوت دفاع مقدس استان اصفهان تجلیل شدند

شعبانی خطاب به پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و مقاومت مطرح کرد: در دوران طاغوت و حتی در سطح منطقه دین در حال فراموش شدن بود اما شما دین را به متن زندگی بشر آوردید و برای تحقق آرمانها تلاش کردید بنابراین امیدوارم استمرار مسیر شما توسط جوانان ادامه  یابد و خدا اجر کریمانه به خانواده شهدا، پیشکسوتان و ایثارگران عنایت کند.

انتهای پیام/742/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی استان همدان دفاع مقدس آرمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است