Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، بنا به آمار ارائه شده توسط دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی در خصوص آمار واکسیناسیون و مبتلایان به کرونا؛ تا به امروز یک میلیون و ۵۷۴ هزار و ۷۵۸ نفر حداقل یک دُز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

همچنین براساس این آمار، واکسیناسیون روز گذشته ۶۰هزار و ۲۷۱ دُز بوده و تاکنون در استان ۲۶۶ هزار و ۲۶ نفر به بیماری کرونا مبتلا و متاسفانه ۶ هزار و ۱۱۶ نفر نیز فوت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد مبتلایان جدید کرونایی نیز ۱۱۲۳ نفر، بستری مشکوک ۹۲۵ نفر و بیماران فوت شده ۲۵ نفر است.

در حال حاضر جز شهرستان پلدشت که در وضعیت نارنجی است، سایر شهرهای استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

48

کد خبر 1556903

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: واکسیناسیون استان آذربایجان غربی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۷۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار جهانبخش در نشست با تشکل‌ها و فعالان حوزه عفاف و حجاب با اشاره به اجرای موفق طرح نور در استان گفت: طرح عفاف وحجاب و برخورد قانونی با ناهنجاری‌های اجتماعی از ۲۵ فروردین آغاز شده و بطور مستمر ادامه خواهد داشت.   فرمانده انتظامی استان وی با بیان اینکه قاطبه مردم به ویژه بانوان استان متدین و مقید به رعایت ارزش‌های اسلامی هستند افزود: از همراهی مردم، دختران و بانوان که در اجرای این طرح با پلیس همکاری و همراهی می‌کنند، قدردانی میکنیم.    حجت الاسلام مومن دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز در این جلسه بر تداوم اجرای این طرح تاکید کرد و افزود: اجرای این طرح براساس قانون و وظایف محوله و در راستای پاسخگویی به مطالبه به حق مردم اجرا میشود.

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت